یک کارشناس مسائل سیاسی عنوان کرد

"گنبد آهنین هوافضای سپاه" پاسخی به تهدیدهای نظامی غرب

کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به دستاوردهای جدید نیروی هوافضای سپاه، گفت: دستاوردهای جدید این نیرو همچون رعد۲، RQ ۱۷۰ نشان داد علی‌رغم تهدید‌ها و تحریم‌ها با قدرت می‌توانیم از کشور خود دفاع و پاسداری کنیم.
کد خبر: ۱۸۹۵۸
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۳ - 14May 2014

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، "حسین کنعانی مقدم" کارشناس مسائل سیاسی در گفتوگو با تسنیم، درباره دستاوردهای جدید نیروی هوا فضای سپاه پاسداران، گفت: قطعا تدابیر مقام معظم رهبری در بحث پدافند هوایی استراتژیک و لازمالاجراست، چرا که در مقابل تهدیدها و تحریمها قرار داریم و یکی از راهکارهای ایران اسلامی در قبال قدرتهای غربی حرکت و پیشرفت در زمینههای علمی و نظامی است و باید در این حوزهها قدرتمند ظاهر شویم.

وی با بیان اینکه در بحث دفاعی، نیروی هوافضای سپاه گنبد آهنین در کشور ایجاد کرده است، گفت: دستاوردهای جدید این نیرو همچون رعد۲، RQ ۱۷۰ نشان داد علیرغم تهدیدها و تحریمها با قدرت میتوانیم از کشور خود دفاع و پاسداری کنیم. از این رو گنبد آهنین هوافضای سپاه پاسخی به تهدیدهای نظامی غرب است.

کارشناس مسائل سیاسی، نیروی استراتژیک هوا فضای سپاه پاسدارن را مکمل ارتش و پدافند هوایی در کشور عنوان کرد و اظهار کرد: نیروهای نظامی با هم و در کنار هم با قوت از جمهوری اسلامی ایران دفاع میکنند.

کنعانیمقدم دستاوردهای جدید نیروی هوا فضای سپاه را برگرفته از قدرت ایران دانست و ادامه داد: این دستاوردها نشان داد قدرت ایران در منطقه بیبدیل است، بنابراین باید این توانمندیها ارتقاء پیدا کند ضمن اینکه دستاوردهای جدید این نیرو برتر از s۳۰۰ است.

وی تصریح کرد: ما نشان دادیم از تهدیدها و تحریمهای دشمن نمیهراسیم. از این رو باید این فعالیتها و توانمندیهای نظامی استمرار پیدا کند، چرا که اگر از دشمن بترسیم و با قدرت ظاهر نشویم، دشمن جسورتر میشود.

کارشناس مسائل سیاسی با تاکید براینکه ما بر سر موضوع موشک و توانمندیهای نظامی به هیچ وجه مذاکره نمیکنیم، ابراز کرد: سیستمهای نظامی و دکترین دفاعی کشور توسط فرمانده معظم کل قوا تبیین میشود ضمن اینکه مذاکرات هیچ ربطی به مسائل نظامی و دفاعی ایران ندارد و هیچ کشوری هم در خصوص مسائل دفاعی خود مذاکره نمیکند.

نظر شما
پربیننده ها