جانباز جنگ تحمیلی در گفت‌وگو با دفاع مقدس:

هر بار که مجروح می‌شدم شوقم برای رفتن به خط مقدم بیشتر می‌شد

جانباز جنگ تحمیلی گفت: با این که در چند عملیات جانباز شده‌ام اما حتی برای لحظه‌ای به دلم تردید راه ندادم که دیگر به جبهه نروم برعکس بیشتر علاقه‌مند می‌شدم که به خط مقدم بروم.
کد خبر: ۲۰۴۵۶
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۳ - 31May 2014

هر بار که مجروح می‌شدم شوقم برای رفتن به خط مقدم بیشتر می‌شد

جانباز "محمد پناه زاده" رزمنده لشکر عاشورا در هشت سال دفاع مقدس در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری دفاع مقدس اظهار کرد: وقتی متوجه شدیم که رژیم بعثی عراق به کشور حمله کرده و قصد نابودی انقلاب اسلامی را دارد، گوش به فرمان امام راحل دادیم و به دفاع از مملکت و نظام خود پرداختیم.

وی ادامه داد: برای ما خیلی سخت بود این انقلابی را که با مشقتها به دست آوردهایم، شخصی به نام صدام حسین قصد نابودی آن را داشته باشد به همین دلیل پای نظام و انقلاب تا آخرین نفس ایستادیم و خواهیم ایستاد.

پناهزاده که در چند عملیات مختلف جانباز شده بود، اذعان کرد: با این که در چند عملیات جانباز شدهام اما حتی برای لحظهای به دلم تردید راه ندادم که دیگر به جبهه نروم برعکس بیشتر علاقهمند میشدم که به خط مقدم بروم.

رزمنده لشکر عاشورا در دفاع مقدس خاطرنشان کرد: بعد از عملیات والفجر 8 که شیمیایی شدم، حالم به شدت وخیم شد و من را به عقب برگرداندند. در حال برگشت اشک میریختم که من را برنگردانند و در همان بیمارستانهای صحرایی مداوایم کنند.

پناه زاده در پایان گفت: از جوانان میخواهم قدر این اقتدار و امنیت موجود در کشور را بدانند و بفهمند این آزادی و آرامش با چه قیمتی به دست آمده است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار