امام جمعه خوسف:

رشادت ها و مرام شهدا در جامعه احیا شود

امام جمعه خوسف گفت: یکی از درس هایی که باید آموخت این است که ما باید رشادرت ها و مرام شهدا را همانند جابربن عبدالله انصاری احیا و ماندگار کنیم چراکه هدف اربعین هم زنده نگه داشتن یاد و نام شهداست.
کد خبر: ۲۱۱۷۷۴
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۰۳:۰۱ - 06November 2016
به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، حجت الاسلام حامد شاه بیکی روز شنبه در جلسه هفته بسیج و یادواره شهدای مدافع حرم و امر به معروف و نهی از منکر خوسف، افزود: حرکت جابربن عبدالله انصاری و اسرا، پایه گذاران اربعین، یک موج عظیمی در خصوص زیارت ابا عبدالله الحسین(ع) ایجاد کرد که سبب شده امروز گروه هایی فوج فوج به سمت کربلا با پای پیاده حرکت کنند.
 
وی یادآور شد: اگر بخواهیم برای شهدا کارهای اثر گذاری انجام دهیم باید دغدغه تاثیر گذاری آن برنامه در ما وجود داشته باشد و برگزاری یادواره شهدا هم باید با نیت اثرگذاری اجرا و نتیجه آن باید این باشد که ارزش ها با حضور پر شور مردم و مسئولان نهادینه شود و همچنین باید خروجی این یادواره ها وحدت، انسجام و همدلی میان نیروهای انقلابی، فرهنگ عمومی و آشنایی با مرام شهدا باشد.
 
وی گفت: شهدای امر به معروف و نهی از منکر بسیار مظلوم بوده اند که توسط عده ای فاسد و بی تفاوت به شهادت رسیده اند.
 
امام جمعه خوسف با بیان اینکه در بحث مدافعین حرم خراسان جنوبی باید فعال تر باشد، گفت: چراکه بسیاری از جوانان و افراد طالب و واقف به شرکت در این مسیر هستند.
 
شاه بیکی خاطرنشان کرد: یادواره شهدای امر به معروف و نهی از منکر و مدافعین حرم باید در راستای دغدغه های اثرگذاری بین مردم و بدون هزینه های هنگفت انجام شود.
 
منبع:ایرنا
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار