اسپوتنیک ادعا کرد:

رزمایش تفنگداران دریایی آمریکا جهت مقابله احتمالی با ایران، روسیه،چین و کره‌شمالی

یک خبرگزاری روسی ادعا کرد ارتش آمریکا، رزمایشی را در سواحل ژاپن برای مقابله احتمالی با تهدید‌های ایران، روسیه، چین و کره شمالی برگزار کرده است.
کد خبر: ۲۱۲۴۴۱
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۱ - 09November 2016
به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، خبرگزاری روسی اسپوتنیک مدعی شد، تفنگداران نیروی دریایی آمریکا از 29 اکتبر تا 4 نوامبر به طور مخفیانه رزمایشی را در شهر اوکیناوای ژاپن برگزار کردند.

در این رزمایش که «بلو کرومایت» نام دارد، حضور سریع تفنگداران دریایی از کشتی‌ها و هواپیماها، به سوی سواحل دشمن فرضی تمرین شد.

قبل از برگزاری این رزمایش ، «ژنرال رابرت نلر» فرمانده تفنگداران دریایی آمریکا از پایگاه نیروهای این کشور در اوکیناوا دیدار کرد و به آن‌ها گفت: در آینده آموزش‌های بیشتری را در زمینه حملات اتمی،شیمیایی و بیولوژیکی خواهند دید.

این فرمانده آمریکایی افزود: باید خود را با دشمنان جدید وقف دهند و آمریکا در حال تغییر رویکرد رزمی خود از افغانستان و عراق به سوی آمادگی جهت مقابله با دشمنان آتی این کشور چون ایران، کره شمالی ، چین و روسیه است.
 
تفنگداران دریایی آمریکا آماده عملیاتی هستند که بر اساس آن ارتش این کشور را قادر می‌سازد در مناطق دسترسی ممنوع و هنگامی که رادارها و موشک‌های پیشرفته دشمن اجازه عملیات به نیروهایی آمریکا را در دریا و هوا  نمی‌ دهند، به نبرد بپردازند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

نظر شما
پربیننده ها