صدرالحسینی مطرح کرد

اندیشه «صدور انقلاب» عامل اصلی دشمنی با نظام جمهوری اسلامی ایران

موفقیت­‌های انقلاب اسلامی در موضوعات مختلف از جمله مسائل منطقه­‌ای و اندیشه صدور انقلاب به خارج از مرزهای جغرافیایی کشور، علت اصلی دشمنی مخالفان جمهوری اسلامی ایران با نظام ما است.
کد خبر: ۲۱۲۶۰
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۴ - 10June 2014

اندیشه «صدور انقلاب» عامل اصلی دشمنی با نظام جمهوری اسلامی ایران

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، «صدرالحسینی» کارشناس سیاسی مسائل منطقه، با حضور در جمع مدیران و کارکنان فرماندهی حفاظت سپاه به تشریح وضعیت سیاسی در برخی از کشورهای منطقه خاورمیانه از جمله سوریه، عراق و افغانستان پرداخت و اظهار کرد: تأثیر انکارناپذیر این انقلاب بر بیداری اسلامی و الهامپذیری نهضت­های آزادیبخش از انقلاب اسلامی، باعث دشمنی و مخالفت کشورهای استکبار و در رأس آنها آمریکا با کشور ما شده است.

وی با ارائه گزارشی از وضعیت سیاسی کشور سوریه افزود: هزینههای سرسامآوری برای سرنگونی نظام کشور سوریه توسط دشمنان مشترک ایران و کشور سوریه صورت گرفته است، اما با اقدامات خردمندانه جمهوری اسلامی ایران، اجماعی که در ابتدا توسط تقریباً یکصد کشور دنیا برای سرنگونی نظام آن کشور وجود داشت به تدریج کاهش یافت و در نهایت به ۱۱ کشور رسید.

صدرالحسینی ادامه داد: این امر نشان از قدرتمندی نظام جمهوری اسلامی و تأثیرگذاری آن بر جریانات سیاسی در سطح منطقه دارد، چرا که مخالفان با جمعبندی تمامی رخدادها و اتفاقاتی که در فرآیند پیگیری سرنگونی نظام سوریه دنبال کردند به این نتیجه رسیدند که قادر به مقابله با نظام جمهوری اسلامی نیستند و در نهایت از اهداف خود دست کشیدند و تن به این شکست دادند.

این کارشناس مسائل سیاسی تحولات سیاسی برخی از کشورهای منطقه را ناشی از سیاستهای خردمندانه نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و ضمن تاکید بر تاثیرپذیری آنها از خط مشی سیاسی کشور ما گفت: موفقیتهایی که نظام ما در عرصه سیاسی کسب کرده باعث دشمنی مخالفان نظام جمهوری اسلامی شده و آنها از ما ناراحت هستند، که همین امر هوشیاری و بصیرت بیشتر ما را میطلبد.

وی یادآور شد: مخالفان نظام جمهوری اسلامی برای جبران شکستهای خود در عرصه خارجی بهدنبال انتقام گرفتن و پیگیری اهداف پلید خود در داخل کشور هستند، لذا غفلت از دسیسههای دشمن میتواند خطر بزرگی برای کشور ما محسوب شود که با هوشیاری میتوان دشمن را در رسیدن به اهدافش ناکام کرد.

صدرالحسینی در پایان سخنان خود، بیداری اسلامی در کشورهای منطقه را به موجودی زنده و پویا تشبیه کرد که نهادینه شده و روز به روز در حال گسترش است و اظهار امیدواری کرد که با هوشیاری و بصیرت مردم این کشورها، از انحراف در این حرکت خودجوش و مردمی جلوگیری شود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار