پیام تسلیت سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس؛

«دباغ»؛ شجاعت و فداکاری را به عرصه ظهور نشاند

سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس طی پیامی درگذشت «مرضیه حدیدچی» را تسلیت گفت.
کد خبر: ۲۱۳۸۳۶
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۲ - 19November 2016

«دباغ»؛ شجاعت و فداکاری را به عرصه ظهور نشاندبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع‌مقدس طی پیامی درگذشت «مرضیه حدیدچی» (دباغ)؛ مادر انقلاب و اولین فرمانده زن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تسلیت گفت.

در این بیانیه آمده است: «مرضیه حدیدچی» (دباغ) بانویی که رشادت‌هایش در رژیم ستم‌شاهی و همچنین خدماتش در عرصه‌های خطیر پس از انقلاب زبانزد خاص و عام بود. بانویی شاخص، مبارز خستگی‌ناپذیر و نام آشنای انقلاب و الگویی مومن و وارسته از زن مسلمان ایرانی. این بانوی مجاهد در جهت نیل به اهداف مقدس اسلام از هیچ کوششی فرو نگذاشت و عمر خویش را در تلاش و تبلیغ ارزش‌هاى دینى سپرى کرد؛ ایشان به تاسی از حضرت زینب (س) نمونه راسخ زن مبارز بود؛ بانویی که شجاعت و فداکاری را به عرصه ظهور نشاند و در دوران طاغوت در شمار مبارزان مؤمنی بود که زندان و شکنجه‌های شدید نتوانست او را از این مسیر مقدس منصرف کند.

ایشان در قامت یک زن مجاهد - پیرو حضرت زینب کبری (س)، استوار و پایدار ایستاد و ضمن حفظ ارزش‌های دینی، به الگویی بی‌بدیل برای زنان این مرز و بوم بدل گشت و در کارنامه انقلابیش همراهی امام راحل (ره) در پاریس و نوفل لوشاتو و فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی غرب کشور پس از پیروزی انقلاب و حضور در هیات اعزامی جمهوری اسلامی ایران جهت ابلاغ پیام تاریخی امام خمینی (ره) به رئیس جمهوری شوروی سابق و سه دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی و حضور فعال و موثر در دیگر عرصه‌های فرهنگی، سیاسی و اجتماعی را ثبت نمود.

ضایعه فقدان این بانوی بزرگوار را خدمت خانواده محترم ایشان تسلیت عرض نموده و براى آن مرحومه غفران واسع و حشر با اولیاء را مسئلت داریم.

انتهای پیام/ 131


نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار