همایش بزرگ بسیجیان در جوار شهدای گمنام نکا برگزار شد

همزمان با هفته بسج همایش بزرگ بسیجیان و صبحگاه مشترک در جوار شهدای گمنام نکا برگزار شد.
کد خبر: ۲۱۴۱۷۳
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۲ - 21November 2016

به گزارش دفاع پرس از مازندران، همزمان با هفته بسج همایش بزرگ بسیجیان و صبحگاه مشترک در جوار شهدای گمنام نکا برگزار شد.

سید ابراهیم شریفی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نکا ظهر امروز در همایش بزرگ بسیجیان و صبحگاه مشترک در جوار شهدای گمنام نکا،با بیان اینکه تفکر بسیجی امروزه عالم‌‌گیر شده است، گفت: ارتقاء روحیه انقلابی، ولایت‌مداری و ولایت‌پذیری این قشر، در ترویج این فرهنگ و تفکر نقش به ‌سزایی داشته است.

وی به بیانات مقام معظم رهبری سکان‌دار حقیقی نظام و جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: مقام معظم رهبری می‌فرمایند: «آرمان‌گرای واقعی باشید» که نشانه آرمان‎گرایی را مجاهدت دانستند که یکی از خصیصه‌های انسان مجاهد، مبارزه است.

این مسئول با بیان اینکه انسان مجاهد از مبارزه و مجاهدت خسته نمی‌شود و همواره با دشمن خود در حال جهاد است و با دشمن مبارزه می‌کند، تصریح کرد:  یکی از از خصیصه‌های مهم بسیجی این است که همواره در حال مبارزه است و تا زمانی که به پیروزی نرسد؛ دست از مبارزه بر نمی‌دارد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نکا با اشاره به اینکه بسیجیان جان برکف ما، دیروز در عرصه دفاع نظامی جانانه ایستادند و مبارزه کردند، اظهار کرد: امروز در جنگ نرم، مبارزه با تحریم اقتصادی و تحریم‌های مختلف وارد میدان شده‌اند و با اطاعت از رهبری برای مقابله با دشمن پا به ‌کار هستند و لحظه‌ای خستگی ندارند.

شریفی با بیان اینکه بسیجی دارای روحیه بالا در مبارزه و جهاد است خاطرنشان کرد: هرکجا که نیاز به حضور باشد و نظام نیازمند یاری و مساعدت داشته باشد، بسیج حضور دارد و این از خصیصه‌های مهم بسیج است.

وی از امام راحل به‌عنوان خلق‌کننده تفکر بسیجی یاد کرد و با بیان اینکه حضرت امام(ره) می‌فرماید: «افتخار من این است که خود یک بسیجی‌ام» افزود: با استفاده از این فرمایش امام راحل باید پی به ارزش بسیج و بسیجی ببریم و برای ارزش‌گذاری ارزش‌های نظام، همواره پای کار بوده و تلاش کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نکا با بیان اینکه بسیج در سال 1358 با فرمان امام راحل بنا نهاده شد، بیان کرد: این رهبر فرزانه انقلاب، این نیرو و پشتوانه عظیم مردمی را فراگیر کرد.

وی اضافه کرد: امروز دنیا نظاره‌گر ازخودگذشتگی‌های مختلف بسیجیان ما در جبهه‌های مختلف است و تفکر بسیجی به داد مردم جهان رسیده است.

این مسئول اظهار کرد: امروزه بسیج تنها در خاورمیانه و متعلق به ما و کشورهای اطراف ما نیست، بلکه تفکر بسیجی، جهانی شده است و سرداران بنام این نظام و سربازان کوچک ولایت، بسیج را در کشورهای مختلف و جایی که مظلومان تحت سیطره استکبار قرار دارند، فراگیر کرده و به داد مردم رسیدند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نکا گفت: امروزه تفکر بسیج، روز به روز در حال گسترش است که امیدواریم با گسترش این روحیه بسیجی در جهان، مقدمه ظهور امام زمان (عج) فراهم شود.

وی با اشاره به اینکه تفکر امام راحل، نهادینه کردن روحیه بسیجی بود ، اظهار کرد: اگر راه و روش و منویات امام و رهبری و شهدا در ایران اسلامی، به تمام معنا جاری و ساری شود نه تنها در کشور مشکل نداریم، بلکه بسیاری از کشورهای دنیا را با خود همراه کرده و قافله‌سار بسیاری از کشورها برای انقلاب جهانی می‌شویم.

همچنین جعفر احمدی فرماندار نکا افزود: همه ما از بسیجیان کشور اسلامی‌مان هستیم که امیدواریم با استفاده از تلاش همه‌جانبه و اطاعت از سخنان، پیام‌ها و منویات رهبری، با توجه به اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی، حرکت کرده و اهداف نظام را محقق کنیم.

وی بیان کرد: بسیجیان ما همچنان که در هشت ساله دفاع مقدس جانانه در برابر دشمن تا دندان مسلح ایستادند، امروز در جنگ نرم هم، بسیجیان با حضور فعال خود ثابت کردند که در موارد و عرصه‌های مختلف، در میدان حاضر هستند و اجازه هیچ دخالتی را به دشمنان نمی‌دهند.

احمدی ادامه داد: هفته بسیج، یادگار جاویدان معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران است که در عرصه‌های مختلف موجب شگفتی جهانیان شدند و با ظهور مؤثر بسیجیان، امروز جهادی وارد شده‌ایم و پیروزی همه‌جانبه نصیب حال ما در عرصه‌های مختلف شده است.

وی با بیان اینکه شهدا همواره ناظر اعمال و رفتار ما هستند، اظهار کرد: نباید فداکاری‌ها، گذشت، ایثار و استقامت شهدا در طول هشت ساله جنگ تحمیلی علیه ایران اسلامی از یاد برده شود بلکه باید با یادآوری رشادت‌های آنان در مراحل مختلف تلاش کنیم تا عنایت شهدا شامل حال ما شده و کمک‌کار ما در ادامه خدمت‌رسانی به مردم عزیز باشد.

وی افزود: امروز بسیج و تفکر و فرهنگ بسیجی، در مرزهای مختلف جهان شکل گرفته است و بسیج دیگر متعلق به ایران اسلامی نیست، بلکه متعلق به جهان است که در راهپیمایی اربعین مشاهده کردیم که چگونه بسیجیان ما با بسیج کشورهای مختلف، با حرکت بسیجی خود، پیام حضرت زینب(س) و امام سجاد(ع) به گوش جهانیان رساندند.

احمدی گفت: ملت سلحشور و بسیجی ایران همچنان که با حضور با افتخار خود و از خودگذشتگی در هشت سال تحمیلی با سلاح ایمان در کار و زار جنگ ایستادگی کردند و پیروز از میدان در آمدند، امروز نیز در مقابله با دشمن و استکبار خستگی‌ناپذیر است و در دفاع از ارزش‌ها باز نمی‌ماند.

وی هفته بسیج را فرصت مغتنمی برای زنده نگه‌داشتن ارزش‌هایی دانست که یادآور خاطرات باشکوه مجاهدت فرزندان ما در دوران هشت سال دفاع مقدس بوده و افزود: بسیجیان زیباترین تابلوی شهامت، شجاعت و ایستادگی را خلق کردند و فرهنگ بسیجی و  معنویت، شهادت، شجاعت، غیرت، استقلال و آزادگی را به جهان صادر کردند.

فرماندار نکا ادامه داد: روحیه و معرفت بسیجی باید فراگیر شود تا انقلاب ما بتواند بار سنگینی که بر دوش دارد و بار هدایت و سعادت انسان را به سرمنزل مقصود برساند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها