یادواره شهدای مدافع حرم و شهدای محله بیسکوران در گرمسار برگزار شد

همزمان با هفته بسیج،یادواره شهدای مدافع حرم و شهدای محله بیسکوران در گرمسار باحضور خانواده های شهدای مدافع حرم برگزار شد.
کد خبر: ۲۱۴۸۵۴
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۰ - 26November 2016

به گزارش دفاع پرس از سمنان، یادواره شهدای مدافع حرم و شهدای محله بیسکوران با حضور امام جمعه شهرستان گرمسار، فرمانده سپاه ناحیه گرمسار، رئیس اداره بنیاد شهید این شهرستان، خانواده شهدا و جمعی از بسیجیان در مسجد امام علی(ع) واقع در محله بیسکوران شهرستان گرمسار، برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین سید علی مهدی‌نژاد امام جمعه گرمسار،در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته بسیج و یاد و خاطرشهدای مدافع حرم اظهارکرد: برگزاری مراسم های یادواره شهدا و تجلیل از خانواده های آنان آثار و برکات مطلوبی را در جامعه و نسل جوان آمروز خواهد داشت،در این مراسم ها با گفتن ویژگی ها و رشادت های شهدا می‌توان روحیه شهادت طلبی و ایثارگری را در جوانان تقویت نمود.

وی با بیان برخی خاطرات دوران جنگ از رزمندگان دفاع مقدس،افزود: رزمندگان جنگ و دفاع از وطن را تکلیف و وظیفه خود می‌دانستند و از با ارزش‌ترین دارایی های دنیوی خود گذشتند و جان برکف نهاده و برای دفاع از وطن و آرمان ها و اعتقادات خود و ملت ایران به جبهه ها رفتند و جاودانه شدند.

مهدی‌نژاد در ادامه خاطرنشان کرد: عوامل مهمی موجب می‌شد تا جوانان به هنگام شروع جنگ تحمیلی به جبهه ها بروند و از مرزهای خاکی و اعتقادی خود دفاع کنند که جلب رضای خداوند،خودشناسی و تزکیه نفس از مهم ترین این عوامل است.

وی اذعان داشت: شهدا افراد بی ادعایی بودند که برای حفاظت از ارزش های اسلامی با هدف شهادت در راه خدا به جبهه رفتند و ما امروز وام دار حقیقی دفاع مقدس هستیم و اگر این دفاع پیروزمندانه نبود هرگز امنیت ، آرامش و این افتخار ها نصیب ما نمی‌شد.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار