فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان:

دشمن به دنبال برهم زدن انسجام ملی است

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) گفت: اتحاد و وحدت و انسجام ملی مهم ترین اصلی است که باید همگان بدان توجه کنند و اتفاقات کوچک نباید دست آویزی برای برهم زدن اتحاد ملی شود.
کد خبر: ۲۱۴۸۶۱
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۹ - 26November 2016

به گزارش دفاع پرس از سمنان، محمدتقی شاهچراغی در جمع کارکنان سپاه شاهرود به مناسبت هفته بسیج در حسینیه ثارلله این نهاد در سخنانی با گرامیداشت هفته بسیج به تحلیل سخنان رهبر انقلاب در جمع بسیجیان پرداخت و اظهار داشت: رهبر انقلاب در این دیدار بسیج را لشکر انقلاب نامیدند و این بدان معناست که بسیج تاکنون به رسالت انقلابی خود به خوبی عمل کرده است و آنچه برعهده داشته است تاکنون جامعه عمل پوشانده است.

وی افزود: رهبر انقلاب بسیج را مظهر مردم سالاری دینی بیان فرمودند و این بدان معناست که مردم سالاری دینی با تفکر بسیج و بسیجی تعریف می شود و بسیج با مردم سالاری دینی آمیخته است.

شاهچراغی با اشاره به ایمان و اتکاء به خدا در نهاد بسیج خاطر نشان کرد: برای بسیج بن بست وجود ندارد و بسیجیان هر کاری را بخواهند انجام دهند با جدیت و صلابت آن را انجام می دهد و اهل ترس و عقب ماندن و ناامیدی نیست.

وی تصریح کرد: روحیه یاس و ناامیدی را دشمن در جامعه تزریق می کند و بسیج باید در زدودن این روحیه و جایگیزینی روحیه انقلابی و ما می توانیم در خط مقدم باشد همانطور که تاکنون اینگونه بوده است.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان با اشاره به بسیج انقلابی و شور و شعور جوانان انقلابی در این نهاد گفت: همانطور که رهبری تاکید داشتند جوان سبب پیشبرندگی می شود و بسیج پیشروند و پیشبرنده است چون جمعیت جوان بسیاری را دارا می باشد و باید این جوانان را حفظ کرد.

وی ادامه داد: رهبری بر موضوع تقوا الهی تاکید کردند چرا که اگر تقوا نباشد این حرکت ها به هرز می رود و در مسیر خود قرار نمی گیرد و باید در بدنه بسیج بر این امر توجه و دقت شود که معرفت و تقوای بسیجیان افزایش یابد.

شاهچراغی با تاکید بر این موضوع که دشمن در تلاش برای نفوذ در بدنه های فعال و نهادهای تاثیرگذار در کشور است عنوان کرد: باید مراقب باشیم و با رصد دقیق و بصیرتی که مورد تاکید رهبری راههای نفوذ دشمنان را سد نماییم و در مقابل این تهدیدات بایستیم.

وی بیان کرد: امروز حلقه های صالحین در بسیج کار معنویت افزایی و بصیرت افزایی و تربیت کادر بسیج را در قالب نشست های منظم بر عهده دارند و باید این موضوع با جدیت دنبال شود تا بسیجیان ما با روحیه آماده و انقلابی در میدان مبارزه با دشمن حاضر باشند.

شاهچراغی با اشاره به اتفاقات اخیر در کشور گفت: اتحاد و وحدت و انسجام ملی مهم ترین اصلی است که باید همگان بدان توجه کنند و اتفاقات کوچک نباید دست آویزی برای برهم زدن اتحاد ملی شود و باید اختلافات را کنار گذاشت و به فکر مقابله با دشمن با اتحاد و همدلی در سایه ولایت باشیم.

وی با اشاره به راهپیمایی عظیم اربعین حسینی افزود: این حضور میلیونی نشانه ایمان و وحدت و برادری و مهربانی حول محور ولایت است و این حضور چشم طمع دشمنان را کور و دشمنان را عصبانی می کند و ترس و دلهره ای عظیم در جان آنها قرار می دهد و باید از این حرکت عظیم پشتیبانی و حمایت کرد.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار