با برگزاری همایش شکوه هجرت؛

اردوهای جهادی بسیج دانشجویی به کارخود پایان داد

اردوهای جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه های استان اردبیل با برگزاری همایش شکوه هجرت در دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۲۱۵۱۱۴
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۹ - 27November 2016

اردوهای جهادی بسیج دانشجویی به کارخود پایان دادبه گزارش دفاع پرس از اردبیل، همایش شکوه هجرت به منظور تجلیل از فعالین و دست اندرکاران اردوهای جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه های استان به همت ناحیه بسیج دانشجویی و سخنرانی سردار بابازاده فرمانده سپاه حضرت عباس علیه السلام در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل برگزار شد.

سردار جلبل بابازاده فرمانده سپاه حضرت عباس علیه السلام استان در همایش شکوه هجرت یکی از اولویتهای سپاه حضرت عباس(ع) استان را تداوم اردوهای جهادی به منظور خدمت رسانی به احاد مردم عنوان کرد و گفت: با برنامه‌ریزیهای انجام شده و همکاری دستگاههای مربوطه این طرح به طور همه‌جانبه در اردبیل انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه اردوهای جهادی از اهمیت ویژ‌ه‌ای برخوردار است، افزود: این طرحها نقش به سزایی در بهسازی مدارس، محرومیت‌زدایی و عمرانی و آبادانی کشور دارد.

فرمانده سپاه حضرت عباس علیه السلام استان اردبیل از دستگاه های اجرایی استان خواست تا در این زمینه با اقشار مختلف بسیج همکاریهای لازم داشته باند.

عظیم سرداری مسئول بسیج سازندگی استان در این همایش یکی از اولویتهای اساسی بسیج سازندگی را کمک به تحقق طرحهای دستگاه های اجرایی استان دانست و گفت: اردوهای جهادی بسیج در سال 95 با حضور 3 هزار و 100 نفر از اقشار مختلف دانشجویان، طلاب، دانش‌آموزان، کشاورزان و پزشکان استان اردبیل توانستند خدمات قابل توجهی به آحاد مردم انجام دهند.

علی شامل، رئیس دانشگاه آراد اسلامی استان اردبیل نیز در این مراسم با اشاره به اینکه اردوهای طرح هجرت از اهمیت زیادی برخوردار است، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل نیز در این زمینه با تشکیل گروههای بسیجی توانست گام بزرگی در توسعه برنامه‌های مشارکتی بردارد.

وی ارامش کنونی کشور را مدیون و مرهون ایثارگری های شهدا بخصوص مدافعان حرم دانست و گفت: اگر شهدای مدافع حرم نبود الان وضع ما بدتر از ترکیه و عراق و سوریه بود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل از دانشجویان بسیجی خواست تا سیره عملی و رفتاری شهدا را سرمشق امور خود قرار دهند تا علاوه بر ایفای نقش در شکوفایی کشور نیز مثمر ثمر باشند.

پخش نماهنگ اردوهای جهادی بسیج دانشجویی, اجرای دلنوشته توسط دختر دانشجوی شهید ناصر رسولی، مداحی و تجلیل از خانواده دانشجوی شهید ناصر رسولی جمادی و دست اندرکاران اردوهای جهادی از جمله برنامه های همایش شکوه هجرت در دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل بود.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار