مسکو:

غرب به موفقیت رهایی 80 هزار سوری از دام تروریست ها بی توجه است

روسیه با انتقاد از رویکرد کشورهای غربی در برابر ادامه جنایات تروریست ها علیه ساکنان حلب، گفت: سکوت در برابر موفقیت آزاد شدن 80 هزار سوری از مناطق تحت سلطه گروههای تروریستی ادامه دارد.
کد خبر: ۲۱۵۵۲۳
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۰ - 29November 2016
به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس،  ژنرال ایگور کوناشنکوف سخنگوی وزارت دفاع روسیه روز سه شنبه با اعلام این مطلب، افزود: چنین می نماید که موضوع آزادی ساکنان مناطق شرقی حلب از تروریست های خارجی که از مردم به عنوان سپر انسانی استفاده می کنند، بین موضوع های غرب جایی ندارد.
 
شبکه دوم تلویزیون دولتی روسیه به نقل از سخنان این مقام نوشت: همزمان وزارت خارجه فرانسه، انگلیس، آمریکا و آلمان بجای اقدام برای کمک در آزادی ساکنان حلب از زیر یوغ تروریست ها، خواستار اعمال تحریم های جدید ضدروسی حتی پس از آزادی این همه شهروند سوری شدند.
 
کوناشنکوف خاطرنشان کرد: در نواحی آزاد شده از سلطه تروریست ها در حلب، دهها هزار کودک زندگی می کنند که برای نخستین بار از مراکز توزیع کمک های انسانی روسیه، مواد غذایی و خدمات درمانی دریافت کردند.
 
وی ادامه داد: شهروندان آزاد شده سوری چند سال به عنوان سپر انسانی از طرف تروریست ها مورد استفاده قرار گرفتند، در حالیکه کشورهای غربی مدعی حمایت و پشتیبانی از مردم شده بودند.
 
ارتش سوریه در چند هفته گذشته با وجود قطع حمله های بمب افکن های روسی و سوری، موفق شدند مناطق زیادی از شرق حلب را که در سلطه تروریست ها بود، آزاد کنند.
 
منبع:ایرنا 
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار