در جلسه برگزاری اولین سالگرد سردار شهید مدافع حرم «عباسعلی علیزاده» مطرح شد؛

طرح سه درخواست فرزند شهید مدافع حرم از مسئولان

فرزند شهید مدافع حرم «عباسعلی علیزاده» خواستار نامگذاری خیابانی به نام این شهید بزرگوار در شهرستان جویبار شد.
کد خبر: ۲۱۵۵۴۷
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۰ - 29November 2016

به گزارش دفاع پرس از مازندران، جلسه هماهنگی برگزاری اولین سالگرد شهادت سردار شهید مدافع حرم عباسعلی علیزاده اولین شهید مدافع حرم شهرستان جویبار امروز با حضور 2 فرزند این شهید و مسئولان شهرستان در فرمانداری جویبار برگزار شد.

خسرو طالبی معاون فرماندار جویبار در این جلسه شهدای مدافع حرم  را مایه عزت، سربلندی ایران اسلامی دانست و گفت: شهدای مدافع حرم برای دفاع از حرم حضرت زینب (س) به ندای حق لبیک گفتند .

طالبی با بیان اینکه شهدای مدافع حرم کسانی بودند که در راه دفاع از حریم اهل بیت (ع) از سر و جان و خانواده خود گذشتند، افزود: شهدای مدافع حرم با نثار جان خود اجازه نداند تکفیری ها و داعشی ها به اهداف شوم خود در سوریه دست پیدا کنند.

وی برگزاری این یادواره ها را حرکتی ارزشمند در راستای یاداوری حماسه آفرینی این رزمندگان دانست و گفت: آنچه که امروزه در فرهنگ اصیل ما باید زنده بماند ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به خصوص در میان نسل جوان است.

معاون فرماندار جویبار گفت : سخنران مراسم سالگرد سردار شهید علیزاده، سردار ایرج مسجدی مشاور عالی فرماندهی قدس سپاه پاسداران است .

در ادامه این جلسه ندا علیزاده فرزند شهید مدافع حرم عباسعلی علیزاده از مسئولان جویبار خواست تا یکی از خیابان های شهر را به نام پدرش نام گذاری کنند.

وی با بیان اینکه دلنوشته ها و وصیت نامه پدرش را طی 2 ماه جمع آوری و به صورت یک کتابچه تدوین کرده است، گفت: از مسئولان می خواهم تا این کتابچه را چاپ کنند تا در سالگرد پدر شهیدم به همراه پکیج های فرهنگی در اختیار شهروندان قرار گیرد.

فرزند شهید علیزاده ارسال دعوتنامه برای تمامی خانواده های شهید جویبار جهت حضور در مراسم سالگرد پدرش را هم خواستار شد.

یادآور می شود سرهنگ پاسدار شهید عباسعلی علیزاده بعد از سال ها خدمت در سپاه کربلای مازندران سال گذشته در سن 44 سالگی در شهر حلب سوریه و در عملیات مستشاری به درجه رفیع شهادت نائل امد.از این شهید بزرگوار 2 فرزند به نام های سینا و ندا به یادگار مانده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار