امام جمعه بوکان:

داعش و سلفی ها چهره بی رحمی از اسلام جلوه می دهند

امام جمعه شهرستان بوکان با بیان اینکه اسلام دین رحمت و مهربانی است، گفت: داعش و سلفی ها چهره بی رحمی از اسلام جلوه می دهند که فرسخ ها از چهره واقعی اسلام دور است.
کد خبر: ۲۱۶۸۳۷
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۲ - 09December 2016
 
به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس،  ماموستا عبدالرحمن خلیفه زاده در خطبه های امروز نماز جمعه بوکان با تبریک ماه ربیع و ولادت پیامبر اسلام(ص) افزود: اسلام دین رأفت، رحمت و مهربانی است، اما داعش و سلفی ها با جنایات خود چهره‌ای بی‌رحم از اسلام به جهان نشان می‌دهند که این خلاف افکار و سیره پیامبر اسلام حضرت محمد (ص) است و در این رابطه جوانان باید هوشیار باشند.
 
وی ادامه داد: صداقت، قاطعیت و ایمان، التزام عملی به گفتار و مهرورزی، تواضع و فروتنی و عمل به گفتار و حسن کردار از ویژگی های بارز پیامبر اسلام(ص) است که در مقابل به شدت مخالف خشنوت و تند روی هستند.
 
ماموستا خلیفه زاده افزود: تبعیت از دین مبین اسلام و به کار بردن و الگو قرار دادن خصوصیات پیامبر در زندگی فردی و اجتماعی، پیروی از دین مبین اسلام و کلام خداوند باعث رستگاری در دنیا وآخرت خواهد شد.
 
امام جمعه بوکان با بیان اینکه آنچه امروز از همه مهمتر بوده و بیان کردن و نشان دادن چهره واقعی اسلام به جهان است، اظهار کرد: در این ارتباط جوانان ما باید هوشیار و آگاه بوده و فریب گروه های تروریستی که به نام اسلام تخریب، تجاوز و قتل می کنند را نخورند، چون آنها ساخته دست دشمن و درصدد نشان دادن چهره ای خشن از اسلام هستند.
 
ماموستا خلیفه زاده با اشاره به مسئولیت مسلمان در جامعه اسلامی افزود: مسئولین باید زمان، مکان و موقعیت خود را بشناسند و به درستی به وظایف خود عمل کنند و به غیر از خدمت به مردم، حفظ ارزش های اسلامی و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی هدف دیگری نداشته باشند.
 
منبع:ایرنا
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار