مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان غربی:

تدریس واحد دفاع مقدس در دانشگاه ها پویاتر از قبل دنبال می شود

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان غربی گفت: تدریس واحد دفاع مقدس در دانشگاه ها باید پویاتر از قبل دنبال می شود.
کد خبر: ۲۱۸۲۱۰
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۸ - 19December 2016

تدریس واحد دفاع مقدس در دانشگاه ها پویاتر از قبل دنبال می شودبه گزارش دفاع پرس از ارومیه، سردار محسن تیموری در جلسه ای با مسئولان بسیج دانشگاهی، با بیان اینکه خوشبختانه با حضور بسیج دانشجویی و اساتید، پیام انقلاب اسلامی به خوبی در دانشگاه های کشور جاری و ساری است، اظهار کرد: در کنار مجموعه بسیج، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس از بدو تاسیس در سال 69، براساس رسالت ها و ماموریت های تعریف شده به دنبال حفظ و ثبت آثار دفاع مقدس و نشر آنهاست که بخشی از این امور در دانشگاه ها پیگیری می شود.

وی ثبت آثار، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، جلوگیری از تحریف آثار موجود دفاع مقدس را از اهداف اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس برشمرد و افزود: احداث و بهره برداری از یادمان های شهدا، استقبال و خاکسپاری شهدای گمنام، سیاستگزاری و مشارکت در راهیان نور، ایجاد مرکز آرشیو اسناد دفاع مقدس، ساخت و نگهداری موزه دفاع مقدس، نشر آثار در قالب آثار ادبی، هنری و فیلم و همچنین پژوهش و اموزش از ماموریت های ما به شمار می روند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان غربی با اعلام اینکه در آغاز تدریس واحد دفاع مقدس در دانشگاه ها، تنها 5 کلاس داشتیم، گفت: امسال 176 کلاس از طریق 40 استاد درس دفاع مقدس تشکیل شده که البته به عنوان یک درس اختیاری برای دانشجویان ارائه شده است.

سردار تیموری افزود: برای پویایی درس دفاع مقدس در نظر داریم هر یک از اساتید، کلاس درس خود را یکبار همراه با لوازم کمک آموزشی در سالن آمفی تئاتر اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس برگزار کنند.

در ادامه این جلسه، حاضرین به بحث و بررسی بیشتر چگونگی پویایی تدریس درس دفاع مقدس در دانشگاه ها پرداختند.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار