جانشین عقیدتی سیاسی ناجا مطرح کرد؛

توجه به آموزه های دينی و قرآنی موثرترين راه خنثی سازی توطئه های دشمنان

جانشين سازمان عقيدتي سياسي ناجا توجه به آموزه های دينی و قرآنی را موثرترين راه خنثی سازی توطئه های دشمنان دانست و گفت: دشمنان نظام اسلامی مسائل اخلاقی جامعه را هدف خود قرار داده است.
کد خبر: ۲۱۸۶۱۸
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۴ - 22December 2016

به گزارش دفاع پرس از سنندج، حجت الاسلام بهشتي پور در مراسم تکريم و معارفه رئيس عقيدتي سياسي فرماندهي انتظامي استان کردستان در جمع مسئولان، فرماندهان نظامی و انتظامی و ائمه جمعه، اظهار داشت: بنيانگذار کبير انقلاب اسلامي امام خمينی (ره) با برپايی انقلابی اسلامی برگرفته از راه و روش پيغمبران، دشمنان اسلام را بيرون کردند.

جانشين عقيدتی سياسی ناجا گفت: استان کردستان سرزمين مجاهدت های خاموشی است که شهدای زيادی را تقديم انقلاب اسلامی و اهداف بلند مدت نظام مقدس کرد تا اين انقلاب به دست صاحبش امام زمان ( عج) برسد.

وي گفت: کردستان با وحدت ، همبستگي ، داشتن مردم ولايي و سربازان امام زمان (عج) در مقابل توطئه هاي تفرقه انگيز دشمنان با تقديم شهداء از صدر انقلاب تا کنون پيروز ميدان شده و آزادي را به ارمغان آورده است.

حجت الاسلام بهشتي پور افزود:  آنچه که امروز در بين مسلمانان، بايد مورد تاکيد و توجه قرار گيرد، "وحدت کلمه" و اصل قرار دادن آن در راستاي تشکيل امت واحده اسلامي است؛ چرا که استکبار جهاني در جنگ نرم عليه مسلمانان از شگرد تفرقه و تضادآفريني گسترده اي استفاده مي کند.

داشتن بصيرت الهي لازمه انجام صحيح ماموريت ها

جانشين عقيدتي سياسي ناجا با اشاره به اينکه دشمنان اسلام همواره براي ضربه زدن به اين نظام الهي از هيج تلاش و کوششي دريغ نخواهند کرد افزود: لحظه اي غفلت جايز نيست و بايد نيروهاي مسلح با مراقبت و هوشياري تحت زعامت فرماندهي کل قوا، در برابر توطئه‌هاي دشمنان با دقت مقابله کرده و مانع ضربه زدن آنها به اين نظام مقدس شوند.

جانشين سازمان عقيدتي سياسي نيروي انتظامي با اشاره به اينکه نيرو هاي مسلح ايران به دليل داشتن پشتوانه مردمي الگويي موفق براي کشورهاي همسايه است، اعتماد مردم، اعتقاد و بصيرت الهي با تکيه بر قرآن و پيروي از سيره اسلام لازمه انجام صحيح ماموريت‌هاي نيرو هاي مسلح دانست.

هدف دشمنان رخنه به مسائل اخلاقي خانواده ها است

وي با بيان اينکه ما بايد عنايت بيشتري نسبت به قرآن داشته باشيم و دستورات آن را در تمام شئونات زندگي خود به کار گيريم، گفت: استان کردستان در راستاي ترويج فرهنگ قرآني و حافظان قرآني با همت و تلاش عقيدتي سياسي استان و علاقه کارکنان و خانواده هاي آنان پيشتاز بوده است و در اين راستا جاي تلاش و کوشش بيشتر است.

جانشين عقيدتي سياسي ناجا گفت: دشمنان با برنامه هاي مختلف در حال رخنه به مسائل اخلاقي خانواده ها هستند که نقش خانواده ها در خنثي سازي اهداف پليد دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوري اسلامي تاثيرگذار است.

حجت الاسلام بهشتي پور توجه به کانون خانواده و ترويج برنامه هاي قرآني و فرهنگي را در بين خانواده ها مهم دانست و تاکيد کرد: بهره‌گيري از آموزه‌هاي ديني و اسلامي و الگوگيري از بزرگان دين بايد در خانواده‌ها بيش از پيش مورد توجه قرار گيرد.

جانشين سازمان عقيدتي سياسي ناجا در پايان از زحمات حجت الاسلام "طلوعي" رئيس سابق عقيدتي سياسي فرماندهي انتظامي استان تقدير و تشکر و حجت الاسلام "شجاعيان" را به عنوان رئيس عقيدتي سياسي فرماندهي انتظامي استان معرفي کرد.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار