فراخوان ثبت نام خادمین «جهاد رسانه ای شهید رهبر» اعلام شد

علاقه مندان خادمی شهدا در حوزه رسانه جهت حضور در راهیان نور جنوب می توانند از 20 الی 30 دی ماه نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.
کد خبر: ۲۱۸۶۶۵
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۳ - 24December 2016
فراخوان ثبت نام خادمین جهاد رسانه ای شهید رهبر اعلام شد

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، فراخوان ثبت نام و جذب علاقه مندان خادمی شهدا در حوزه رسانه ای با عنوان «جهاد رسانه ای شهید رهبر» جهت حضور در راهیان نور جنوب اعلام شد.

علاقه مندان می توانند از تاریخ 20 الی 30 دی ماه سال جاری مشخصات کامل خود، شماره تماس در دسترس، نوع تخصص داوطلب و زمان پیشنهادی در بازه های زمانی تعیین شده را از طریق سامانه پیامکی 30001414 و یا ارتباط با ادمین کانال رسمی تلگرام ستاد مرکزی راهیان نور به نشانی Rahianenoor1395@ ارسال نمایند.

داوطلبان می بایست شرایط ثبت نام شامل، احراز شرایط لازم اخلاقی، اجتماعی و سیاسی، عدم فعالیت در گروه های معاند سیاسی، داشتن حداقل 20 سال، همراه داشتن رضایت نامه، شرایط ثبت نام قید شده در شبکه مرکزی خادمین ستاد مرکزی راهیان نور کشور و انجام مرحله مصاحبه (به جز داوطلبینی که قبلا پذیرش و بکارگیری شده اند) را داشته باشند.

هر یک از خادمین می توانند به عنوان تدوینگر، گرافیست، خبرنگار، مستندساز، عکاس، تایپیست، نویسنده و انیماتور در مناطق عملیاتی حضور یابند.

بازه های زمانی در چهار دوره از یکم الی 10 اسفندماه، 10 الی 20 اسفندماه، 20 اسفند الی یکم فروردین و یکم الی 10 فروردین تعیین شده است.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار