مسئول سابق بنیاد فرهنگی خاتم الاوصیا:

توطئه‌های دشمنان علیه انقلاب اسلامی شکست خورده است

حاج حسین یکتا با اشاره به شکست توطئه‌های متعدد دشمنان علیه انقلاب اسلامی گفت: انقلاب ما ماموریت جهانی دارد و باید راه را برای انقلاب حضرت ولی‌عصر (عج) هموار کند.
کد خبر: ۲۱۹۱۰۷
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۴ - 26December 2016

درگیری با منافقین حرام‌خور به مراتب نسبت به منافقین گول خورده دشوارتر استبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، مراسمی به مناسبت دومین روز از هفته بصیرت، با حضور سردار حاج حسین یکتا رزمنده و راوی دفاع مقدس برگزار شد.

یکتا طی سخنانی در این مراسم با بیان اینکه ما در ابتدای انقلاب با منافقین فریب‌خورده مواجه بودیم و امروز با منافقین حرام‌خور، اظهار داشت: امام حسین (ع) در روز عاشورا در مقابل لشکریان عمر بن سعد فرمود «شکم‌هایتان از حرام پر شده که نصایح مرا نمی‌شنوید»؛ لذا قرار گرفتن مقابل منافقین حرام‌خور به مراتب دشوارتر از منافقین فریب‌خورده است.

مسئول سابق بنیاد فرهنگی «خاتم‌الاوصیاء» در ادامه با تشریح وضعیت صحنه نبرد امروز حق و باطل، گفت: وقتی از دکل دیده‌بانی انقلاب اسلامی بالا می‌رویم، صحنه نبرد را بر حسب رصد زمین و بیانات ولی فقیه اینگونه می‌بینیم که اردوگاه دشمن به هم خورده و تحلیل داده‌های آنان به قدری غلط از آب درآمده است، که اجازه تصمیم‌گیری صحیح را به آنان نمی‌دهد.

وی افزود: دشمنان در این سیصد چهارصد سال اخیر نقشه‌های فراوانی برای بلعیدن دنیا خصوصاً جهان اسلام کشیده و اسرائیل را هم مانند یک غده سرطانی به عنوان سرپل خود در منطقه غرب آسیا گسترش داده بودند؛ ولی اصلاً فکرش را هم نمی کردند که در 22 بهمن ماه سال 1357 یک سید عالم و مرد عارفی به نام آقا روح الله خمینی (ره) با همراهی ملتی که عقبه اش آن قیام خونین 15 خرداد سال 1342 بود، بیاید و همه رشته های آنان را پنبه کند.

یکتا با اشاره به توطئه‌های متعدد دشمنان از قبیل ایجاد غائله‌های قومیتی در اوایل انقلاب، طرح‌ریزی کودتای «نقاب» و به راه انداختن جنگ تحمیلی علیه جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد: آنان همه این توطئه‌ها را ترتیب دادند تا از صدور انقلاب جلوگیری کنند؛ ولی نشد و نمی‌شود. این انقلاب مأموریت جهانی دارد و باید راه را برای انقلاب حضرت ولی عصر (عج) هموار کند، که می‌کند. این ما هستیم که باید مراقب باشیم، تا از سایر دوستان‌مان جا نمانیم.

انتهای پیام/ 171

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار