بیانیه اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان غربی به مناسبت 9 دی؛

9 دی روز تجلی قدرت خداست

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان غربی در بیانیه ای به مناسبت 9 دی ماه آورده: ۹ دیماه به گفته رهبر فرزانه انقلاب روز تجلی قدرت خدا و حرکتی ماندگار در تاریخ انقلاب است.
کد خبر: ۲۱۹۶۷۲
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۶ - 29December 2016

بیانیه اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان غربی به مناسبت 9 دیبه گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از ارومیه، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان غربیبه مناسبت 9 دی ماه بیانیه ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

«یوم الله نهم دی ماه سال 1388 نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است که مردم خداجوی ایران اسلامی با خلق این حماسه ماندگار به عنوان بی نظیرترین حضور مردمی تاریخ انقلاب اسلامی، بساط فتنه و فتنه گران را به زباله دان تاریخ انداختند و یکبار دیگر جلوه زیبای پیوند همیشگی امت با امام را به نمایش گذاشتند.

نهم دی ماه خروش ملت در مقابل فتنه پیچیده فریب خوردگان داخلی و دست های پلید دشمنان خارجی برای حمله به باورهای دینی و انقلابی مردم و هتک حرکت مقدسات و مخدوش نمودن چهره نظام جمهوری اسلامی بود که پس از 6 ماه صبر و مدارا با خیزشی عمومی برخاسته از اعماق وجودشان توطئه نفوذ و براندازی نرم نظام را در نطفه خفه کردند.

در نهم دی ماه نگاه این مردم عاشق به گونه‌ دیگری بود، آن‌ها با خالص‌ترین حضور خود و بدون هیچ چشم‌داشتی و یا منافع حزبی و گروهی با تمام وجود به کف خیابان‌ها آمده بودند، خروش و جوشش این بار مردم خالصانه و فقط برای دفاع از هویت و تمامیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود که با تمام وجود دفاع از ولایت فقیه را فریاد زدند.

۹ دیماه به گفته رهبر فرزانه انقلاب روز تجلی قدرت خدا و حرکتی ماندگار در تاریخ انقلاب است. ۹دی روز بیداری و خروش و حضور ملتی است که به مقدساتش، نظامش و سالار شهیدانشان توهین شده بود و کاسه صبرشان لبریز گردید. در ۹ دی صحنه اطاعت عملی امت از وصایای امام راحلشان بود که فرمودند همواره پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد.

این روز بزرگ را گرامیداشته و با رهبر فرزانه انقلاب و شهیدان گلگون کفن انقلاب اسلامی تجدید بیعت می نمایند.»

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار