سرباز دلاور یگان ویژه، پس از مرگش به 12 نفر زندگی بخشید

فرمانده یگان های ویژه ناجا در دیدار با خانواده مرحوم سرباز وظیفه حامد پور شهباز، فرهنگ اهداء اعضاء به نیازمندان را مستلزم گذشت، صبوری و رأفتی بی نظیر دانست.
کد خبر: ۲۱۹۸
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۲ - ۲۰:۵۰ - 18August 2013

سرباز دلاور یگان ویژه، پس از مرگش به 12 نفر زندگی بخشید

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار حسن کرمی فرمانده یگان های ویژه ناجا به اتفاق جمعی به همراه مسئولان یگان ویژه استان اردبیل با خانواده مرحوم سرباز وظیفه حامد پور شهباز دیدار و از آنان دلجویی کرد.
 

این سرباز دلاور یگان ویژه چندی پیش در اثر سانحه تصادف رانندگی در محور آستارا – اردبیل دچار مرگ مغزی شده بود که با رضایت خانواده وی، 12 عضو از اعضای این سرباز به تعدادی از افرادی که در انتظار عضو برای نجات جانشان بودند، اهدا شد.


کرمی ضمن تقدیر از این اقدام خداپسندانه، اظهار داشت: ترویج فرهنگ اهداء اعضاء به نیازمندان اهدا عضو مستلزم گذشت، صبوری و رأفتی بی نظیر است که به جرأت می توان گفت شاید هر کسی نتواند به راحتی با این ایثار اعضای بدن عزیزترین فرد از خانواده اش را به نیازمندان اهدا نماید.


فرمانده یگان های ویژه ناجا در این خصوص خاطرنشان کرد: باشد که این امر خدا پسندانه مورد رضایت خداوند متعال قرار گرفته و روح پاک این سرباز سرافراز و فداکار را با اولیاء و نیکان محشور شود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار