مدیرکل صداوسیمای استان لرستان:

هر کجا بسیجی ورود کند بدون شک توفیق حاصل می شود

مدیرکل صداوسیمای استان لرستان عظمت و استقلال سیاسی کشور را حاصل تفکر بسیجی دانست و گفت: هرکجا که بسیجی ورود کند بدون شک توفیق حاصل می‌شود و آنجا که تفکر بسیجی در تصمیم‌گیری‌ها و سیاست‌گذاری‌هاکنار گذاشته شد توفیقی نداشتیم.
کد خبر: ۲۲۰۷۱۸
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۵ - 07January 2017

هر کجا بسیجی ورود کند بدون شک توفیق حاصل می شودبه گزارش دفاع پرس از خرم آباد، محمد بازوند امروز در مراسم گرامیداشت روز بسیج رسانه که درسالن آمفی‌تئاتر مرکز آموزش و پژوهش استانداری برگزار شد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و سالروز شهید غلامرضا رهبر اظهار داشت:  زمانی که امام حسین (ع) در سال 61 هجری قیام خود را آغاز کردند برخی از دوستداران امام از سر خیرخواهی و نصیحت ورود پیدا کردند تا مانع قیام شوند اما امام حسین (ع) به دلیل علم غیب و بصیرت نافذی که داشتند برای اینکه اسلام زنده بماند تصمیم گرفتند خود و‌همه یارانش شهید شوند.

وی بابیان اینکه فرهنگ بسیجی از صدر اسلام در جامعه اسلام و مکتب شیعه تزریق‌شده است، افزود: امام خمینی (ره) در ابتدایی که نهضت را شروع کردند برخی از علمای حوزه و تحصیل‌کرده‌های دانشگاهی از سر خیرخواهی و نصیحت به امام راحل توصیه کردند که این مسیر را پیش نگیرند چراکه خطر بزرگی دارد و به سرانجام نمی‌رسد اما امام (ره) با تأسی از روش امام حسین(ع) نهضت خود را شروع کردند و این نهضت را در بهمن سال 57 به ثمر رساندند.

مدیرکل صداوسیمای مرکز استان لرستان عنوان کرد: تا قبل از پیروزی انقلاب در ایران همه صاحب‌نظران معتقد بودند که انقلاب درجایی به وقوع می‌پیوندد که شرایط یکسانی مانند انقلاب روسیه، فرانسه، کوبا و دو انقلاب مصر وجود داشته باشد به‌طوری‌که یک تز همگونگی برای ایجاد انقلاب‌های دنیا می‌دیدند اما بعد از پیروزی انقلاب اسلامی همه صاحب‌نظران به این نتیجه رسیدند که پیروزی انقلاب اسلامی در 1979 تز همگونگی انقلاب‌ها را در دنیا باطل کرده است.

وی بیان کرد: به‌فرمان امام خمینی (ره) بسیج در عرصه‌های مختلف و در جای‌جای کشور شکل گرفت که برکات آن را در طول چهار دهه که از عمر انقلاب می‌گذرد شاهد بوده‌ایم.بازوند گفت: از همان بدو انقلاب اغتشاشاتی برای براندازی نظام در جای‌جای کشور شروع شد و سپس جنگ 8 ساله بر کشور تحمیل شد به‌طوری‌که یک‌طرف جنگ همه قدرت‌های دنیا و همه کشورهای صاحب حق وتو بودند.

بازوند تصریح کرد: در دوران انقلاب اسلامی ایران با ترورهایی که انجام شد بیش از 16هزار نفر از بهترین جوانان این مرزوبوم که از اقشار مختلف و هوا در این نظام بودند جان خود را از دست دادند.

وی به طراحی کودتاهای مختلف در دوران انقلاب اشاره کرد و اظهار داشت: نفوذ داران، سکولارها و کسانی که تحت عنوان فن‌سالار و تکنوکرات از آن‌ها یاد می‌شود وقتی از روش‌های سخت و خشن  برای براندازی نظام اسلامی مأیوس شدند به دنبال این بودند که رفتار حاکمان را تغییر دهند.

مدیرکل صداوسیمای مرکز استان لرستان افزود: این کشور، مملکت، انقلاب و نظام مقدس در طول چهار دهه از عمر بابرکت انقلاب اسلامی صحنه‌های خشن و دوران سختی را پشت سر گذرانده است به‌طوری‌که نظام سلطه به سردمداری آمریکا و همه قدرت‌های سلطه‌گر دنیا از همان ابتدای پیروزی انقلاب با تشکیل و راه‌اندازی اتاق‌های فکری برای براندازی نظام برنامه داشته اند.

وی عنوان کرد: مؤسسات، کارشناسان و نظریه‌پردازان بسیاری شبانه‌روزی برای فرصت‌ها و تهدیدهای آمریکا مطالعه می‌کنند تا در جهت چگونه و بهتر استفاده کردن از فرصت‌ها به نتیجه‌ای برسند.

بازوند بیان کرد: کارشناسان سازمان سیا به دولت آمریکا اعلام کردند که با جمهوری اسلامی که دارای ویژگی‌هایی مانند رهبری مقتدر، موقعیت جغرافیایی، نیروی انسانی ازنظر کمی و کیفی است نمی‌شود از در روش سخت وارد شد که درنهایت پیشنهاد دادند که پروژه دلتا با سه محور مهار ایران اسلامی، نبرد رسانه‌ای و نافرمانی مدنی اجرایی شود.

وی به نبرد رسانه‌ای دشمن در دهه 70 و 80 اشاره کرد و گفت: نافرمانی مدنی نیز در فتنه 88 که بنیاد کارنگی و عوامل داخلی آن‌ها با سران فتنه همراه شدند مشاهده شد اما جمهوری اسلامی ایران از بدو پیروزی تاکنون یکه و تنها در مقابل همه قدرت‌های دنیا به همه برتری‌های تکنولوژی و سخت‌افزاری که دارند سربلند و پیروز بوده است به‌نحوی‌که در شرایط فعلی نیز در بحث مذاکرات گذشته از شیوه و نحوه مذاکرات، جمهوری اسلامی ایران باعظمت در یک‌طرف و همه قدرت‌های دنیا در طرف دیگر ایستادند که این از برکت خون شهدا و دانشمندان هسته‌ای کشورمان است.

مدیرکل صداوسیمای مرکز استان لرستان موفقیت‌های کشور را نتیجه نفکر بسیجی دانست و اظهار داشت: کشور ایران هم‌اکنون ازنظر علوم مختلف جزء هشت کشور برتر دنیا است و همه این اتفاقات با تفکر بسیجی میسر شده است برای نمونه اگر زندگی‌نامه شهدای هسته‌ای را مطالعه و بررسی کنید می‌بینید که همه از جنس بسیجیان بودند که متواضعانه جمهوری اسلامی را به مرحله‌ای ارتقا دارند.

وی افزود: عظمت و استقلال سیاسی کشور حاصل فکر بسیجی و به برکت خون شهدای بسیجی است بنابراین هرکجا که بسیجی ورود کند بدون شک توفیق حاصل می‌شود و آنجا که تفکر بسیجی در تصمیم‌گیری‌ها و سیایت گذاری‌ها از عالی‌ترین و پایین‌ترین رده کنار گذاشته شد و بسیجی کنار گذاشته می‌شود توفیقی نداشتیم.

بازوند بابیان اینکه به برکت حضور ولایت‌فقیه دشمن نتوانست رفتار حاکمان را عضو کند عنوان کرد: در شرایط فعلی ما با جبهه سنگین شبکه‌های ماهواره‌ای، و شبکه‌های مجازی و اجتماعی مواجه هستیم که به طرق مختلف سعی دارند تا دل مردم خالی کنند چون با روش سخت نمی‌توانند و نتوانستند.

وی بیان کرد: تئوریسین‌ها به این نتیجه رسیدند که مادر در جمهوری اسلامی واژه مقدسی است و مرکز ثقل خانواده است پس اگر بتوانیم مادر را در جمهوری اسلامی به لجن بکشیم جمهوری اسلامی را به لجن کشیده‌ایم، بنابراین باید گفت دشمن جنگ نرمی را به راه انداخته است و بدین شکل روی آن کار می‌کند.

مدیرکل صداوسیمای مرکز استان لرستان  تصریح کرد: در شرایط فعلی دشمن برای کودکان و نوجوانان و خانواده‌ها  شبکه‌های فارسی‌زبان و برنامه‌های منسجمی دارد.

وی اظهار داشت: علی‌رغم اینکه تکنولوژی و امکانات ما در شبکه ملی جمهوری اسلامی ایران محدود است اما خوشبختانه شبکه ملی تاکنون تأثیرگذاری خوبی در دنیا داشته است به‌طوری‌که هرز گاهی شبکه ملی ما از روی آنتن‌های ماهوره ای قطع می‌شود که این نشان‌دهنده این است که کارهای تأثیرگذار و ارزشمندی انجام‌شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها