سردار فروتن:

35 هزار شبکه ماهواره‌ای و فضا مجازی یک معضل اجتماعی است

رئیس دفتر ستاد کل نیروهای مسلح گفت: امروزه وجود بیش از 35 هزار شبکه ماهواره‌ای و وجود فضای مجازی است، یک معضل اجتماعی است.
کد خبر: ۲۲۰۷۵۸
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۷ - 07January 2017
به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، سردار سر تیپ «ابوالقاسم فروتن» شنبه در نشست با فرمانده انتظامی فارس، روسا و معاونان پلیس های تخصصی در شیراز اظهار داشت: در شرایط امروز جامعه، ابزارهایی مانند اطلاع رسانی و تعامل گسترده با مردم می‌تواند راهگشای ماموریت‌های پلیس باشد.

وی افزود: در فضای موجود کار کردن هنر است و اگر ایثار و از جان گذشتگی ماموران نیروی انتظامی نبود، وضعیت بدی در جامعه حکم فرما می شد و این برای مردم ما یک نعمت است.

فروتن ادامه داد: نیروی انتظامی، مجموعه ای پویا و زنده است که توانسته به خوبی امنیت خود و جامعه را تامین کند و امنیت ایران اسلامی نسبت به سایر کشورهای منطقه بسیار عالی است و از سوی دیگر نیروی انتظامی با توجه به شرایط موجود، سطح توانایی های خود را بالا برده است.

وی بیان کرد: توانمند سازی و حل مشکلات معیشتی کارکنان نیروهای مسلح از جمله نیروی انتظامی از جمله اولویت هایی است که به صورت ویژه در دستور کار قرار دارد.

** کشف 27 تن مواد مخدر

فرمانده انتظامی استان فارس هم در این نشست گفت: از ابتدای سال 95 تا کنون ماموران این نیرو بیش از 27 تن انواع مواد مخدر در این استان کشف کرده اند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال 94 بیانگر 30 درصد افزایش است.

سردار سرتیب دوم احمد علی گودرزی اظهار داشت: همچنین در 9 ماه 95 افزون بر 146 میلیارد تومان کالای قاچاق در فارس کشف شده است که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته حاکی از 33 درصد افزایش است.

این مقام انتظامی افزود: بر اساس آمارهای موجود در مدت یاد شده، میزان سرقت در این استان 12درصد کاهش یافته و میزان رضایتمندی مردم از عملکر پلیس فارس 88 درصد است.

گودرزی ادامه داد: ماموران نیروی انتظامی فارس با همه توان و تلاش خود برای برقراری نظم و امنیت در جامعه تلاش می کنند و کسب چندین رتبه و مقام برتر در سطح ناجا از سوی این مجموعه ظرف 2 سال گذشته، موید این موضوع است.

وی در بخش دیگری از مطالب خود گفت: جهاد کبیر که از مطالبات رهبر معظم انقلاب و به معنای عدم اطاعت پذیری از استکبار جهانی است، سرلوحه فعالیت های نیروی انتظامی است و اولویت های ناجا بر اساس آن شکل می گیرد.

منبع: ایرنا

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار