مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه اردبیل:

آرمان‌های شهدا باید به کتاب‌های درسی اضافه شود

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اردبیل گفت: آرمان‌های شهدا و وصیت‌نامه‌های آنها باید به کتاب‌های درسی دانش‌آموزان اضافه شود.
کد خبر: ۲۲۱۴۹۸
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۶ - 12January 2017

به گزارش دفاع پرس از اردبیل، حجت‌الاسلام حسین نوری در مراسم گرامیداشت شهید مدافع حرم علی آقایی که در حسینه ثارالله اردبیل برگزار شد، اظهار داشت: شهدای مدافع حرم با حضور در کشور سوریه و عراق در دفاع از اسلام با تمام وجود به حضرت اباعبدالله حسین (ع) لبیک گفتند.

وی از مقام و جایگاه بزرگ شهدای والامقام در جهان اسلام بیان کرد و گفت: شهدای مدافع حرم و شهدای هشت سال دفاع مقدس از شهدای برگزیده تاریخ اسلام هستند که باید همیشه یادشان را گرامی بداریم.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اردبیل با اشاره به اینکه به حال شهیدان نباید غصه خورد، افزود: به حال شهیدان باید غبطه خورد و آرمان‌های این شهدا را باید به نسل آینده و نسل امروز انتقال داد.

نوری خطاب به مسؤولان آموزش و پرورش گفت: دیگر کتاب‌های درسی دانش‌آموزان جای قصه‌ها و داستان‌های قدیمی نیست و باید زندگینامه شهدا و آرمان‌های آنها به این کتاب‌‌های درسی اضافه شود.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم و شهید علی آقایی بیان کرد: شهید آقایی که تازه ازدواج کرده بودند از همسر خود همچون شهدای کربلا اجازه رفتن به میدان جنگ گرفت و این فرهنگ شهدا باید در جامعه ترویج یابد.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اردبیل گفت: اگر این شهدا در سوریه و عراق با دشمنان اسلام و تکفیری‌ها جنگ نمی‌کردند، باید امروز در استان اردبیل و سایر استان‌های کشور با دشمنان مقابله می‌کردیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها