فرمانده انتظامی کردستان:

امنیت و آرامش کردستان در کشور «کم نظیر» است

فرمانده انتظامی استان کردستان گفت: خوشبختانه با همکاری مردم و نیروی انتظامی و سایر نیروهای اطلاعاتی و امنیتی شاهد وجود نعمت امنیت در استان هستیم و امنیت و آرامش کنونی در کردستان در سطح کشور کم‌نظیر است.
کد خبر: ۲۲۱۶۲۵
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۸ - 14January 2017
به گزارش از دفاع پرس از سنندج، سردار مسعود خرم‌نیا در دیدار با مدیرکل زندان‌های استان کردستان با اشاره به امنیت کردستان، اظهار داشت: خوشبختانه با همکاری مردم و نیروی انتظامی و سایر نیروهای اطلاعاتی و امنیتی شاهد وجود نعمت امنیت در استان هستیم و امنیت و آرامش کنونی در کردستان در سطح کشور کم‌نظیر است.
 
وی با بیان اینکه مردم قربانیان شرایط ناامنی و رکن اصلی امنیت در جامعه هستند، گفت: امنیتی که با مشارکت، اراده و همراهی مردم و تلاش کارکنان نیروی انتظامی ایجاد شود، پایدار و خلل ناپذیر است.
 
فرمانده انتظامی استان کردستان جرائم خشن و سازمان یافته در کردستان را نسبت به سایر استان‌های دیگر کشور بسیار ناچیز دانست و تصریح کرد: خوشبختانه استان کردستان در انتهای جدول ارزیابی میزان وقوع جرائم و جرائم سازمان یافته در کشور قرار دارد که این موضوع نشأت گرفته از اعتقاد مذهبی و فرهنگ غنی مردم این خطه از کشور بوده است.
 
وی گفت: اگر همدلی و همراهی مردم با پلیس نباشد برخورد با مسائل، جرایم، مشکلات و ناهنجاری‌های اجتماعی در جامعه بسیار سخت و مشکل خواهد بود.
 
سردار خرم‌نیا امنیت در جامعه را همانند حلقه‌های زنجیر و متصل به هم دانست افزود: اگر قسمتی از جامعه دچار ناامنی شود در صورت عدم پیگیری و رسیدگی به موقع، قطعاً این معضل به سایر قسمت‌های جامعه نیز ورود پیدا می‌کند و ناامنی کل جامعه را تهدید خواهد کرد.
 
وی اظهار کرد: تمامی مسئولان و مردم باید در هر جایگاه و پستی که قرار دارند نقش خود را در گسترش امنیت در جامعه به درستی ایفا کنند.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها