کشته شدن 40 عنصر «فتح الشام» در حملات هوایی به حلب سوریه

چندین جنگنده ناشناس به اردوگاه عناصر تروریستی فتح الشام در کوهستان «الشیخ سلیمان» واقع در ریف غربی حلب حمله کردند که در جریان آن 40 تروریست کشته شدند.
کد خبر: ۲۲۲۶۲۰
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۷ - 20January 2017
به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، بار دیگر جنگنده‌‌های ناشناس مواضع تروریستهای «جبهه فتح الشام» (جبهه النصره سابق) را در استان حلب سوریه هدف قرار دادند.

«رامی عبدالرحمن» رئیس گروه موسوم به «دیده بان حقوق بشر سوریه» به خبرگزاری فرانسه گفت که این جنگنده‌ها شامگاه گذشته به اردوگاه عناصر تروریستی فتح الشام در کوهستان «الشیخ سلیمان» واقع در ریف غربی حلب حمله کردند.

عبدالرحمن اعلام کرد که در جریان این حملات بیش از 40 عنصر تروریستی از این گروه کشته شدند.

دیده باه همچنین خبر داد که با احتساب این افراد، در جریان حملات هوایی به مواضع فتح الشام در شمال سوریه از یک ماه پیش تا کنون بیش از 100 عنصر از جمله چند فرمانده کشته شده اند.

جنگنده های سوریه و روسیه از 30 دسامبر گذشته تا کنون چندین بار مواضع این گروه را به ویژه در استان ادلب هدف قرار داده اند.

واشنگتن پنجشنبه گذشته اعلام کرد که در جریان حمله هوایی به ادلب «محمد حبیب بوسعدون» از سرکرده های بفتح الشام در این منطقه از پای درآمده است.

عبدالرحمن همچنین اعلام کرد که سه نفر از تروریستهای «نور الدین الزنکی» نیز در شب گذشته در جریان حملات هوایی کشته شده‌اند.

«عبد السلام عبد الرزاق» سخنگوی نظامی نورالدین الزنکی تصریح کرد که احتمالا جنگنده های روسیه این حملات را انجام داده اند.

منبع: فارس

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار