با مشارکت بسیج جامعه پزشکی همدان انجام می‌شود؛

اجرای مانور هسته‌ای در بیمارستان قلب فرشچیان همدان

مانور هسته‌ای به منظور افزایش ضریب آمادگی کارکنان بیمارستانی و یگان های امدادی در بیمارستان قلب فرشچیان استان همدان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۲۳۳۷۵
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۴ - 24January 2017
اجرای مانور هسته‌ای در بیمارستان قلب فرشچیان همدان
به گزارش دفاع پرس از همدان، به منظور فرهنگ‌سازی و ارتقاء خدمات در حوزه سلامت با فعالیت مشترک بهداری سپاه، بسیج جامعه پزشکی، اورژانس 115 و رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان مانور هسته‌ای در این شهر برگزار خواهد شد.

در هر هفته اورانیوم و مواد هسته‌ای برای عکس برداری و رادیولوژی از تهران به همدان ارسال می‌شود، به همین دلیل این مانور در نظر گرفته شده است تا آگاهی عمومی را افزایش دهد.

این مانور مانند یک سناریو است و مقرر شده تا به وسیله این مانور مردم با آرم خودروی حمل کننده اورانیوم آشنا شوند؛ همچنین برای این خودرو اکیپی در بیمارستان مهیا شود تا در زمان بروز حادثه و شیوع آلودگی شیوه عملکرد را بیاموزند.

در این راستا تاکنون 2 جلسه هماهنگی انجام شده و قرار است تا پیش از سال جدید این مانور برگزار شود که البته این مانور هسته‌ای نیازمند تجهیزات مخصوص است.

در این مانور که با مشارکت بسیج جامعه پزشکی استان انجام می ‌شود تمامی مسئولان، پرستاران و اعضای بیمارستان قلب فرشچیان نیز حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/ 151
نظر شما
پربیننده ها