سردار وحیدی:

اتفاقات امروز منطقه سرنوشت جهان را تعیین می‌کند

رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی گفت: اتفاقات امروز منطقه سرنوشت جهان را تعیین می‌کند و سرنوشت منطقه به دست شبکه بزرگی از مبارزان جبهه مقاومت افتاده است.
کد خبر: ۲۲۳۷۸۰
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۳ - 28January 2017
اتفاقات امروز منطقه به دست شبکه مبارزان جبهه مقاومت افتاده استبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، یادواره شهدای مدافع حرم و جاویدالاثر منطقه 9 تهران شامگاه جمعه (8 بهمن ماه) با حضور سردار احمد وحیدی رئیس دانشگاه ملی دفاع ملی، سردار محسن کاظمینی فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله تهران و خانواده معظم شهدا در سالن شهید ستاری دانشگاه هوایی شهید ستاری برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه کشور امروز در برابر یکی از پیچیده ترین توطئه های جهانی قرار دارد اظهار داشت: دلیل طراحی این توطئه شکست اسرائیل و پیروزی حزب الله لبنان در جنگ 33 روزه بوده است که وحشت فراوانی را در مثلث غربی، عبری و عربی ایجاد کرد.

سردار وحیدی با بیان اینکه دشمن با علم به ظهور قدرت جدید در منطقه مجبور به اعتراف شکست سیاست های خود شد افزود: بعدها شاهد موفقی مبارزان فلسطین در غزه بودیم. دشمن در هر دو صحنه دریافت که جبهه مقاومت متکی به دیواره محکمی به نام جمهوری اسلامی است و پس از شکل گیری بیداری اسلامی نیز احساس کردند تمام سرمایه گذاری های چند صد ساله خود را از دست داده اند.

رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی با تاکید بر اینکه با دشمن دیگر نمی تواند جلوی نفوذ انقلاب اسلامی را بگیرد، تصریح کرد: دشمن ناچار به طراحی توطئه ای بزرگ تر و دست نشاندن گروه های تروریسستی شدند که برای درک بهتر واقعیت و حقیقیت کافی است به اسناد کشف شده از خود این گروه های تروریستی مراجعه توجه کنیم.

وی با اشاره به اسناد کشف شده از گروه های ترویستی گفت: این اسناد نشان می دهد گروه های تکفیری هیچ دشمنی با صهیونیست ها ندارند و راجع به آمریکا بحثی را مطرح نمی کنند و همه تمرکز آنها مقابله با نفوذ ایران است.

رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی یکی از برنامه های گروه های تروریستی را کمک گرفتن از منافقین دانست و افزود: تروریست ها می خواهند به دلیل توان اطلاعاتی منافقین از آن ها برای انجام اقداماتی در عمق ایران کمک استفاده کنند و در این راه اذعان کرده اند که باید در مقابل فعالیت های فرهنگی و سیاسی ایران نیز بایستند.

وی افزود: این گروه ها عقیده دارند که  ترکیه باید ابرقدرت منطقه باشد و قصد ایجاد مکانهای امنی برای رهبران خود در اردن را دارند که این فعالیت ها در راستای طرح "مرزهای خونین اسلامی" در حال اجراست.

وی تروریست ها را ابزار دست غربی ها و صهیونیستها دانست و گفت: اتفاقات امروز منطقه سرنوشت جهان را تعیین می کند. ما در نبرد با شیطان بزرگ در نقطه جدید قرار گرفتیم و سرنوشت منطقه به دست شبکه بزرگی از مبارزان جبهه مقاومت افتاده است که مانع از باز تولید قدرت آمریکا در منطقه شده اند.

رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی با اشاره به شکست توطئه های دشمنان گفت: مدافعان حرم مکر و حیله دشمن را نقش بر آب کردند و جمهوری اسلامی اجازه نداد تفکرات کسانی که می گفتند بشار اسد باید از حکومت سوریه کنار برود تحقق پیدا کند.

وحیدی افزود: یک بار دیگر شاهد آن هستیم که جنگ همه جانبه جمهوری اسلامی با دنیای کفر و شرک در سوریه و عراق تبلور یافته است و پیروزی با پیام انقلاب اسلامی ایران است. خداوند زمانی که صداقت و ایستادگی رزمندگان مدافع حرم را دید پیروزی را به آنها عطا کرد.

انتهای پیام/ 141
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار