مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس استان اردبیل خبر داد؛

افتتاح حرم شهدای گمنام حوزه علمیه اردبیل در دهه فجر/ همایش روحانیون ایثارگر در اسفند ماه برگزار می‌شود

مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس استان اردبیل گفت: حرم شهدای گمنام حوزه علمیه برادران اردبیل در دهه فجر افتتاح و همایش روحانیون ایثارگر در اسفند ماه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۲۳۸۶۹
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۴ - 28January 2017

به گزارش دفاع پرس از اردبیل، مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اردبیل با حضور در دفتر مدیر حوزه های علمیه استان در خصوص برنامه های فرهنگی مشترک به بحث و تبادل نظر پرداخت.

در این دیدار علی واحد با اشاره به نقش روشنگر و راه گشای روحانیت در برهه های حساس کشور و نظام، درصد بالای شهدای روحانی نسبت به کل شهدای استان را در سطح کشور کم نظیر و مایه مباهات و افتخار استان ولایتمدار اردبیل برشمرد و از برنامه ریزی برای  برگزاری همایش بزرگ روحانیون ایثارگر استان در اسفند ماه سال جاری خبر داد.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اردبیل در ادامه سخنان خود به افتتاح حرم مطهر شهدای گمنام مدرسه علمیه برادران صالحیه اردبیل درایام الله مبارک دهه فجر اشاره کرد و گفت: فضای معنوی حوزه های علمیه می تواند با وجود حرم های مطهر شهدای گمنام معنوی تر شود و استان اردبیل افخار دارد از این حیث در کشور پیش قدم بوده است.

در ادامه این جلسه، حجت الاسلام مهدی نوروزی، مدیر حوزه های علمیه استان اردبیل نیز ضمن قدردانی از تلاشهای مدیر کل و مجموعه حفظ آثار دفاع مقدس استان در خصوص اختصاص شهید گمنام به مدرسه صالحیه، برگزاری مراسمات تشییع و تدفین با شکوه این شهدا و احداث حرم مطهر این عزیزان، افتتاح این حرم در ایام دهه فجر را مایه افتخار حوزه و حوزویان دانست و از برگزاری همایش رزمندگان ایثارگر روحانی در اسفند ماه استقبال و این برنامه ها را در پیش برد اهداف عالیه فرهنگی در حوزه و جامعه روحانیت بسیار مؤثر دانست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها