رئیس شورای شهر اردبیل:

دستگاه‌های فرهنگی از راهیان نور حمایت کنند

رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: اردوهای راهیان نور تاثیرگذارترین کار فرهنگی کشور است که باید دستگاه‌های فرهنگی از این کار فرهنگی تاثیرگذار حمایت‌های لازم را انجام دهند.
کد خبر: ۲۲۴۳۸۲
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۶ - 31January 2017

به گزارش دفاع پرس از اردبیل، زکی‌الله خوشبخت در جلسه مشترک شورای شهر و ستاد قرارگاه راهیان نور امام حسن عسکری(ع) استان اردبیل  اظهار داشت: نباید بگذاریم این کار فرهنگی در جامعه کمرنگ‌تر شود و باید زمینه‌های لازم را برای افزایش اعزام‌های کاروان‌های راهیان نور در استان را فراهم سازیم.

وی با ابراز امیدواری از حمایت‌های مالی شورای شهر اردبیل از بخش صندوق کمیسیون فرهنگی این نهاد مردمی و شهری گفت: شورای شهر اردبیل تا حدی که بتواند از صندوق فرهنگی شورا به اعزام اردوهای زیارتی و فرهنگی راهیان نور کمک می‌کند.

رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل افزود: سالانه شاهد اعزام‌ کاروان‌های راهیان نور از استان اردبیل به مناطق عملیاتی شمال غرب و جنوب کشور هستیم که این امر در بین خانواده‌ها بیشترین تاثیر را گذاشته است.

خوشبخت با بیان اینکه اعزام کاروان‌های راهیان نور بیشتر اهمیت زیادی در ترویج فرهنگ دوران دفاع مقدس در بین نسل جدید و خانواده‌ها دارد، افزود: خانواده‌ها و جوانان امروزه با حضور در مناطق عملیاتی کشور از دستاوردها و فرهنگ ایثارگری شهدا در دوران دفاع مقدس آشنا می‌شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها