سردار فضلی:

اِبایی در مواجهه با مستکبران نداریم

جانشین سازمان بسیج مستضعفان بابیان اینکه در مواجهه با مستکبران اِبایی نداریم، گفت: اگر مردم در عرصه‌های نظام نبودند، دستاوردهای 38 ساله انقلاب شرایط دیگری داشت.
کد خبر: ۲۲۴۹۱۶
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۶ - 02February 2017

به گزارش دفاع پرس از قزوین، سردار علی فضلی در مراسم یادواره 240 شهید شهرستان آبیک که شب گذشته در مسجد ولیعصر (عج) شهر آبیک برگزار شد، اظهار داشت: دهه فجر یادآور روزهای پر خیر و برکت ورود امام خمینی (ره) است؛ امامی که خدا ترس بود و غیر خدا به کسی دیگری اعتنا نمی‌کرد.

وی افزود: خدای متعال به نیت خیر، صادق و پاک رهبر کبیر انقلاب، امت را همراه ایشان کرد و آرزو و آرمان انقلاب به ثمر نشست.

جانشین سازمان بسیج مستضعفان ادامه داد: آرمان و آرزوی که حاصل مجاهدت بیش از پنج دهه امام خمینی (ره) و دیگر علما، مراجع عظام و شهدا بود که بستر پیروزی انقلاب اسلامی را فراهم کرد و مردم هم یکپارچه به ندای امام لبیک گفته و انقلاب به پیروزی رسید.

فضلی، قرآن کریم، عترت و مردم را پایه‌های انقلاب اسلامی دانست و اضافه کرد: اگر مردم در میدان و عرصه‌های مختلف نظام نبودند امروز دستاوردهای 38 ساله انقلاب شرایط دیگری داشت.

وی خاطرنشان کرد: وجود ولایت فقیه و نایب امام زمان (عج) و قانون اساسی جمهوری اسلامی از ویژگی‌ها و تفاوت‌های انقلاب اسلامی نسبت به دیگر انقلاب‌ها است.

جانشین سازمان بسیج مستضعفان اذعان کرد: ملت ایران اعم از مردان و زنان کوچک و بزرگ اثبات کرده‌اند که در مواجهه با دشمن هرگز هراسی نداشته و تاب و تحمل دشمن، دشمنی و زور و جفا را ندارند.

فضلی بابیان اینکه در مواجهه با مستکبران اِبایی نداریم، افزود: اگر آمریکایی‌ها از آن سوی دنیا رجز بخوانند، سلاطین و حُکام تنشان به لرزه می‌افتد اما فرزندان بصیر انقلاب از آسمان، زمین و دریا دشمنان را رصد کرده و اِبایی از آنان ندارند که این درس را از اسلام آموخته‌اند.

دشمن وحدت را نشانه گرفته است

وی با تأکید بر حفظ روحیه انقلاب و انقلابی گری ادامه داد: روحیه انقلابی و انقلابی گری، دوام و قوام انقلاب اسلامی را به همراه دارد.

جانشین سازمان بسیج مستضعفان اضافه کرد: امروز دشمن می‌خواهد با وسوسه‌ها و خناس‌های مختلف درصد است بین نایب امام زمان (عج) و مردم شکاف و فاصله ایجاد کند.

فضلی خاطرنشان کرد: دشمن از هر مسئله‌ای ده‌‌ها عملیات روانی علیه نظام به راه می‌اندازد و درصد توسعه بی‌اعتمادی به مسئولان در جامعه است.

وی بیان کرد: شاید اشکالاتی بر برخی مسئولان وارد باشد اما دشمن با تلاش کار خود را انجام می‌دهد که باید هوشیار بوده و محتاطانه عمل کنیم.

جانشین سازمان بسیج مستضعفان مطرح کرد: دشمن امروز وحدت ملت ایران را نشانه گرفته که می‌طلبد از مسیر و جهت نظام فاصله نگیریم چراکه دشمن با ملت ایران عقد اُخوت ندارد و قصد آن نشانه گرفتن وحدت بین مردم و ضربه زدن به‌نظام است.

انتهای پیام /

نظر شما
پربیننده ها