برگزاری همایش اندیشه راقی درباره اندیشه رهبر انقلاب با حضور ۱۶ کشور

همایش اندیشه راقی درباره اندیشه رهبر انقلاب با حضور ۱۶ کشور از سراسر جهان در سالن کانون پرورش فکری برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۲۵۰۵۵
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۲ - 03February 2017
برگزاری همایش اندیشه راقی درباره اندیشه رهبر انقلاب با حضور ۱۶ کشوربه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، اولین همایش و نمایشگاه بین‌المللی «اندیشه راقی» از روز شنبه (17 بهمن ماه) با حضور 16 کشور شرکت‌کننده از سراسر جهان در سالن کانون پرورش فکری برگزار می‌شود.

مؤیری، دبیر این همایش درباره چیستی و ابعاد این همایش گفت: نمایشگاه «اندیشه راقی» اولین نمایش و همایشی است که برگزار می‌شود. در این همایش گروه‌ها و نفرات مختلفی در کشور هستند که در حال کار بر روی اندیشه ولایت (اندیشه مقام معظم رهبری) هستند و تا به حال در یک زمان و مکان دور هم جمع نشده‌اند و این همایش این امکان را فراهم کرده است که برای اولین بار از کشورهای مختلف در یک همایش و نمایشگاهی جمع شوند و ارائه محصول کنند.

وی گفت: تقریبا 16 کشور به این همایش دعوت شده‌اند و از مجموعه‌های داخلی هم 26-27 مجموعه که در حال کار بر روی اندیشه مقام معظم رهبری هستند به این همایش دعوت شده‌اند. اولین و مهم‌ترین چیزی که موجب شد به برگزاری این همایش بپردازیم این است که در مقابل اندیشه و تهاجماتی که دشمن در حیطه فکری صورت می‌دهد، ما هم یک پارادایم و چارچوب فکری راقی و ترقی کننده را تبیین و منقح کنیم و همگی در مقابل تهاجمات دشمن در ذیل این اندیشه قرار بگیریم.

دبیر همایش اندیشه راقی در انتها با اشاره به محتوای کار گفت: یک سری نشستها و کارگاه‌ها در ایام نمایشگاه در نظر گرفته شده که افراد و مجموعه‌های مختلفی که در خصوص اندیشه رهبر انقلاب کار کرده‌اند، مباحثشان را در سطح تخصصی ارائه کنند. اساتید برتری از لبنان، عراق، افغانستان، آرژانتین و... در این برنامه حضور می‌یباند. یک قسمت‌هایی هم در این همایش تحت عنوان کارگاه‌های توانمندسازی دایر خواهیم کرد که اساتید، مباحثشان را برای توانمندسازی نیروهای انقلاب ارائه می‌کنند.
 
منبع: تسنیم
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار