جشنواره کودک مسلمان بلوچ در شهرستان خاش برگزار شد

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه خاش گفت: نشريه كودك مسلمان بلوچ قدمتی به اندازه تاريخ پرشكوه انقلاب اسلامی ايران دارد.
کد خبر: ۲۲۵۵۳۲
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۵ - 06February 2017

به گزارش دفاع پرس از زاهدان، سرهنگ حسن فضلی فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه خاش در حاشيه برگزاری جشنواره كودك مسلمان بلوچ در سالن ورزشی شهدای گمنام خاش با تبريك سي و هشتمين سالگرد تاسيس نشريه كودك مسلمان بلوچ اظهار داشت: اين جشنواره با هدف گراميداشت سالگرد تاسيس اين نشريه و در راستای شناسايی دانش آموزان نخبه و جذب و معرفی آنان برگزار شده است.

وی تصريح كرد: كمك به توسعه و رشد و بالندگي استعدادهای نوجوانان، ايجاد محيطی شاداب و با نشاط و همچنين افزايش سطح آگاهی اسلامی و انقلابی از ساير اهداف برگزاری اين جشنواره است.

سرهنگ فضلی با بيان اينكه ايام الله دهه مبارك فجر همواره خون تازه ای در رگ های ملت كشور جاری می شود، گفت: امام راحل بعد از سالها تبعيد سرانجام در 12 ميهن 1357 به ايران بازگشت و در اين خصوص سخنرانی بسيار آتشينی در بهشت زهرا انجام داد.

وی بيان كرد: حضور پرشور و گسترده دانش آموزان شيعه و سنی در جشنواره چكان انقلاب به نوعی پيام آور مهر، محبت، اتحاد، دوستی و همگرايی است كه بايد اين مسئله مهم تقويت شود.

سرهنگ فضلی اظهار كرد: انقلاب شكوهمند ايران اسلامی كه در حال حاضر بسياری از معادلات و نقشه های شوم دشمنان را برهم زده است دارای پيام های بسيار زيادی برای نسلهای جوان جامعه است كه ضروری است با برنامه ريزی و هماهنگی مناسب و بهره مندی از ظرفيت های زياد اين پيام به جوانان و نوجوانان كه دوران هشت سال جنگ تحملی نبودند منتقل شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار