فرمانده لشگر عملیاتی سپاه قدس گیلان:

شهدای زن نمونه‌هایی از ایثار و شجاعت زنان این سرزمین هستند

فرمانده لشگر عملیاتی سپاه قدس گیلان گفت: شهدای زن، نمونه‌هایی از ایثار و شجاعت زنان این سرزمین هستند که دوشادوش مردان برای این آب و خاک افتخار آفریدند.
کد خبر: ۲۲۶۰۹۳
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۷ - 08February 2017

به گزارش دفاع پرس از رشت، پیش از ظهرامروز چهارشنبه بیستم بهمن ماه، همزمان با سی و هشتمین سالگرد دهه مبارک فجر و پیروزی انقلاب اسلامی ایران با همت حوزه مقاومت بسیج کوثر خواهران رضوانشهر، یادواره 7000 شهیده زن کشور، 33 شهیده استان گیلان و یک شهیده رضوانشهر در مصلای امام خامنه ای(مدظله العالی)  این شهرستان برگزار شد.

در این مراسم که جمعی از خانواده های معظم شهدا، مسئولین استان و شهرستان و مردم شهید پرور رضوانشهر حضور داشتند، فرمانده لشگر عملیاتی سپاه قدس گیلان گفت: شهدای زن، نمونه هایی از ایثار و شجاعت زنان این سرزمین هستند که دوشادوش مردان برای این آب و خاک افتخار آفریدند.

سردار محمد علی حق بین اظهار داشت: دوران دفاع مقدس یک فرصت بسیار طلایی برای ما بود و امروز به برکت این انقلاب و هشت سال دفاع مقدس، ملت ایران بیمه شده و به عزت و عظمت و امنیت پایدار دست پیدا کرده است.

وی بیان کرد: در دوران دفاع مقدس تنها قدرت بی بدیل نظام جمهوری اسلامی، فرهنگ ایثار و شهادت بود و در طی هشت سال دفاع مقدس نیز با توجه به حمایت های کشور های غربی از دشمن ، ما از نظر سخت افزاری نسبت به دشمن قابل مقایسه نبودیم اما با تکیه بر ایمان و شهادت و ایثار توانستیم مقابله کنیم.

سردار حق بین با اشاره به اینکه امروزه دشمنان به دنبال فشارهای سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و تبلیغاتی هستند افزود: هدف دشمنان نفوذ در ارکان تصمیم گیری و ارتباط با نخبگان است اگر مسئولان در این زمینه لغزشی داشته باشند به سمت اهداف دشمن حرکت خواهند کرد.

فرمانده لشگر عملیاتی سپاه قدس گیلان  در پایان  افزود: ما امروز راهی جز مقاومت نداریم و شهدا سنبل مقاومت بودند و به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و دستاورد های دفاع مقدس امروز شما عزیزان همت کردید و برای حضور در این مراسم وقت گذاشتید که این عمل دارای اجر معنوی و اخروی است.

لازم به یادآوری است، شهرستان رضوانشهر با حدود 80 هزار نفر جمعیت و 120 روستا در 70 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است که دارای 137 شهید والا مقام، چهار شهید گمنام، 350 نفر جانباز و 32 نفر آزاده است و عاطفه عبادی تنها شهیده زن اهل تسنن در این شهرستان محسوب می شود.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار