شصت وهشتمین شماره هفته نامه خط حزب الله منتشر شد

شصت‌ و هشتمین شماره‌ی هفته‌نامه‌ی خبری-تبیینی خط حزب‌الله با سخن هفته‌ای درخصوص خدمت فلسفه وجود مابا عنوان «پایان ماموریت یک خدمتگزار،شهادت است»منتشر شد.
کد خبر: ۲۲۶۲۳۸
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۹ - 08February 2017
به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه ای، روایت ویژه خط حزب‌الله این هفته، روایت آیت‌ا... خامنه‌ای از ورود امام به کشور به مناسبت ایام‌ا... دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی است.

براساس این گزارش، معظم له در بخشی از سخنان خود فرمودند: یکی از خاطرات خیلی جالب من، آن شب اولی است که امام وارد تهران شدند؛ یعنی روز دوازدهم بهمن - شب سیزدهم - شاید اطلاع داشته باشید و لابد شنیده‌اید که امام، وقتی آمدند، به بهشت زهرا رفتند و سخنرانی کردند، بعد با هلی‌کوپتر بلند شدند و رفتند. تا چند ساعت کسی خبر نداشت که امام کجا هستند!... هلی‌کوپتر در نقطه‌ای در غرب تهران رفت و نشست، بعد اتومبیلی امام را سوار کرد... امام می‌گویند: مرا به خیابان ولی‌عصر ببرید؛ آن‌جا منزل یکی از خویشاوندان است.76/11/14

گزارش هفته‌ی این شماره با عنوان «گام دوم برای تحقق یک آرمان» به بررسی وقایع انقلاب و بیان خاطرات از آن دوران پرداخته است.

عکس ویژه‌ی این هفته‌ی نشریه، تصویری کمتر دیده شده از حضور حضرت آیت‌ا... خامنه‌ای در تظاهرات علیه رژیم پهلوی در مشهد، 1357 است.

شصت‌ و هشتمین شماره‌ی هفته‌نامه‌ی خط حزب‌الله به روح پرفتوح شهید علی امینی و همه 16 آتش‌نشان مدفون در قطعه 50 بهشت زهرا تقدیم شده است.

نسخه‌ی PDF نشریه در سه نسخه‌ی تابلوی اعلانات، A4 جهت مطالعه و A3 برای چاپ و تکثیر بر روی پایگاه KHAMENEI.IR قرار گرفته است و عموم امت حزب‌الله می‌توانند آن را چاپ و در محافل انقلابی، نمازهای جمعه، هیئت‌های مذهبی و پایگاه‌های بسیج توزیع کنند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار