همگام با ولایت/ 112

پاسخ دندان شکن مردم قزوین به یاوه گویی ترامپ

مردم قزوین با حضور گسترده و کم نظیر در راهپیمایی 22 بهمن در لبیک به ندای رهبر انقلاب پاسخ دندان شکنی به دشمنان ایران اسلامی بخصوص به یاوه گویی های ترامپ رئیس جمهور آمریکا دادند.
کد خبر: ۲۲۶۵۴۲
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۷ - 10February 2017

به گزارش دفاع پرس از قزوین، مردم شهیدپرور و انقلابی استان قزوین امروز همزمان با سراسر کشور به منظور گرامیداشت سی‌وهشتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در راهپیمایی ۲۲بهمن شرکت کردند.

مردم و مسوولان استان قزوین از ساعات اولیه صبح با وجود سرما و برودت هوا در مسیرهای مشخص شده در راهپیمایی حضور یافتند تا به شعار (همه باهم می‌آیم) جامه عمل بپوشانند.

امروز همه و همه از پیر و جوان، زن و مرد آمده‌اند تا بر عهد و پیمان ناگسستنی خود با آرمان ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی،راه امام (ره) و شهدا تاکید کنند.

اقشار مردم از پیر و جوان و مرد و زن در مسیرهای راهپیمایی با شور و نشاط خاصی حضور یافته‌اند و گروه‌های مختلف سرود و نمایش خیابانی در سه راه خیام اقدام به اجرای سرودها و نمایش‌های ملی و حماسی کرده‌اند.

مردم با شعار الله اکبر راهپیمایی را آغاز کردند

سرهنگ مهدی طاهرخانی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین در مسیر راهپیمایی با بیان اینکه ۲۲ بهمن متعلق به تمام مسلمین جهان است، اظهار داشت: ما ایرانی ها خود را بانی انقلاب اسلامی می‌دانیم بنابراین حضور همه ما در این راهپیمایی بزرگ مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان است.

این مسوول با تاکید بر اینکه هرگز نمی‌توان به آمریکا اعتماد کرد، گفت: ترامپ به دنبال ترس بر دل مسلمین است اما جهان اسلام مخصوصاً شیعیان به هیچ عنوان از هیاهوی این مسوول آمریکایی ترس و واهمه ای ندارند.

وی با اشاره به عاقبت برجام، تصریح کرد: اگر مقام معظم رهبری هم به نوعی اجازه دادند که برجام امضاء شود به این دلیل بود تا جهانیان بدانند آمریکا به هیچ عنوان در هیچ مکان و زمانی به قول و وعده خود پایبند نبوده و نخواهد بود.

آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین،فریدون همتی استاندار قزوین، مجید تلخابی نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان و حمیده زرآبادی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی از جمله مسئولین حاضر در مراسم بودند.

حمیده زرآبادی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن در جریان مسیر راهپیمایی اظهار کرد: اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران در اتحاد ملت ایران است.

وی افزود: حضور حداکثری مردم در این راهپیمایی نشان دهنده انقلابی‌گری این ملت شریف است.

این مسوول در خصوص بدعهدی‌های آمریکا و عدم اعتماد به آن ادامه داد: دشمن هیچ موقع قابل اعتماد نیست و برای توسعه و اعتلای کشور باید به ظرفیت‌های داخلی تکیه کنیم.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس تصریح کرد: مردم ایران با حضور در این راهپیمایی استکبار ستیزی خود را به جهانیان صادر می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه نسل جوان باید ارزش‌های انقلاب اسلامی را شناخته و حفظ کند، بیان کرد: اگر صنعت دفاعی هر کشوری قوی باشد اقتدار آن را تضمین می‌کند، ما هیچ گاه از دانش هسته‌ای خود برای ایجاد جنگ و خشونت استفاده نکرده‌ایم.

فرج‌الله فصیحی رامندی رییس شورای شهر قزوین در گفت‌وگویی، در حاشیه راهپیمایی گفت: هر سال بر شکوه حضور مردم افزوده می‌شود که جواب محکمی بر یاوه گویی‌های دشمن است.

وی افزود: با توجه به رجزخوانی‌های اخیر ترامپ، این حضور باشکوه جواب دندان شکنی است که مردم ایران دست از صیانت از انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی برنخواهند داشت.

این مسوول تاکید کرد: از هر گونه تهدیدی که دشمنان بخواهند نسبت به انقلاب اسلامی داشته باشند هیچ هراسی نداریم و ترامپ هم مانند سایر رییس جمهورهای آمریکا پایدار نخواهد بود.

آیت الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان قزوین در در مسیر راهپیمایی در گفتگویی اظهار داشت: حضور مردم همراه با آگاهی و شعور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن یاس و ناامیدی را برای دشمنان استکباری و منافقین دارد.

وی تصریح کرد: آمریکا شیطان بزرگ است و شیطان قابل اعتماد نیست، کسانی که به شیطان اعتماد می‌کنند به ریسمان پوسیده‌ای چنگ زده‌اند و این ریسمان شکسته شده و همه روانه جهنم خواهند شد.

فریدون همتی استاندار قزوین در جریان راهپیمایی امروز گفت: از شروع انقلاب تا کنون مردم حضوری پرشکوه در راهپیمایی‌ها، انتخابات و مراسم های ملی و مذهبی داشته اند.

این مسوول تصریح کرد: این خانواده ۸۰ میلیونی در مقابل دشمن متحد و حرفی مشترک دارند و به رهبری، دولت، مسوولان و… اعتماد کرده اند.

همتی با تاکید بر اینکه مردم ایران همواره با شعور سیاسی کامل و با بیعت رهبری در میدان هستند و دشمنان اسلام را خوار می‌کنند، گفت: امروز یکی از بی‌نظیرترین روزها در تاریخ بشریت است و مردم علاوه بر جشن گرفتن پیروزی پیام خود را به گوش دشمن می‌رسانند.

وی با اشاره به اینکه دولت با اقتدار و تکیه بر ملت و رهبری در تمام صحنه های بین المللی حضور خواهد داشت، اضافه کرد: حضور این جمعیت یکی از پشتوانه های برجام است و دشمن ناجوانمردانه عمل کرده اما دولت با تکیه بر ملت تمام توافق ها را پیگیری و اجرایی خواهد کرد و در این صحنه هم دشمن با شکست روبرو خواهد شد.

در پایان مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن مردم برای اقامه نماز جمعه به مسجد النبی(ص) قزوین رفتند

انتهای پیام /

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار