اشراف کاملی در مناطق مرزی کشور داریم

فرمانده مرزبانی ناجا گفت:در‌پی تلاش شبانه‌روزی نیروهای جان بر کف مرزبانی امروز امنیت خوبی در مرزهای کشور و به ویژه در مرزهای جنوب شرق حاکم است.
کد خبر: ۲۲۶۷۲۹
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۵ - 11February 2017
به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، سردار «قاسم رضایی» فرمانده مرزبانی ناجا  امشب در جمع خبرنگاران در زاهدان افزود:  با وجود توطئه‌های متعدد دشمنان اسلام و نظام علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی، امروز به برکت انقلاب و هدایت رهبر معظم انقلاب امنیت پایداری در کشور حاکم است.

وی با اشاره به تلاش شبانه‌روزی مرزبانان کشور در سخت‌ترین شرایط، افزود: امروز مرزبانان نظام مقدس جمهوری اسلامی در همه نقاط مرزی مستقرند و اشراف کاملی در مناطق مرزی کشور داریم.

رضایی با بیان اینکه امنیت خوبی در مرزهای سیستان و بلوچستان حاکم است، بیان کرد: خوشبختانه امروز مرزهای این استان به خوبی مدیریت می‌شود و در رابطه با کنترل تحرکات مرزی تعامل خوبی با دو کشور افغانستان و پاکستان برقرار کرده‌ایم.

فرمانده مرزبانی ناجا ادامه داد: البته از کشور پاکستان توقع همکاری بیشتری در زمینه کنترل مرز داریم؛ چرا که برخی از اشرار پس از اقدام به شرارت به سمت پاکستان متواری می‌شود و در این کشور استقرار دارند.

وی تصریح کرد: انتظار می‌رود کشور پاکستان در تامین امنیت مرز مشترک با ایران تعامل بیشتری داشته باشد تا شاهد ناامنی و شرارت در مرزهای مشترک نباشیم.

رضایی اظهار داشت: جهت انسداد مرزی در استان سیستان و بلوچستان برنامه‌ریزی دقیقی انجام شده و همچنین امکانات رفاهی مرزبانان در این استان در آینده نزدیک افزایش پیدا می‌کند.

فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به امنیت پایدار حاکم در سیستان و بلوچستان، گفت: امروز امنیت حاکم در این استان زمینه را برای حضور سرمایه‌گذاران فراهم کرده است.

سردار رضایی با اشاره به تلاش داعش جهت فعالیت در کشور، عنوان کرد: داعش در موارد محدود نفوذ و جذب‌هایی در کشور داشته که بلافاصله توسط دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی به صورت آشکار و یا پنهان با این اقدامات برخورد شده است.

 منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار