آیین معرفی مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی قم برگزار شد

آیین معرفی مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی قم، امروز دوشنبه با حضور مسئولانی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئولان استانی، در تالار شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم برگزار شد.
کد خبر: ۲۲۷۰۸۹
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۵ - 13February 2017

به گزارش دفاع پرس از قم، آیین معرفی مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم امروز با حضور سید هادی حسینی معاون پارلمانی و امور استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمد مهدی احمدی مدیرکل دفتر هماهنگی امور

استان های این وزارتخانه، احد جمالی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار قم و جمعی از مدیران استان از جمله احمد حسینی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان برگزار شد.

در این آیین از خدمات حجت الاسلام والمسلمین عباس دانشی مدیرکل سابق و وحید فرجی سرپرست سابق اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم تقدیر و سید موسی حسینی کاشانی به عنوان مدیر جدید این اداره کل معارفه شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی عضو شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان می باشد؛ طی دوران مسئولیت مدیرکل سابق ارشاد قم جلساتی به منظور اعطای حکم عضویت در شورای هماهنگی و تعامل در جهت نشر و ترویج فرهنگ دفاع مقدس برگزار شده بود و پس از این نیز برگزاری چنین جلسات مشترکی از سوی اداره کل حفظ آثار قم پیگیری خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار