فراخوان «دومین کتاب سال عاشورا» منتشر شد

بنیاد دعبل خزاعی فراخوان «دومین کتاب سال عاشورا» را منتشر کرد.
کد خبر: ۲۲۷۰۹۴
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۱ - 13February 2017
به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، بنیاد دعبل خزاعی با هدف شناسایی و معرفی کتاب‌های برتر در موضوعات امام حسین(ع)، واقعه عاشورا و ادبیات، هنر و آیین‌های عاشورایی، دومین دوره انتخاب «کتاب سال عاشورا (جایزه‌ دعبل خزاعی)» را از بین آثار منتشرشده در سال‌های ۱۳۹۴ و ۱۳۹۵ در ۱۹ رشته برگزار می‌کند.

از همه ناشران و پدیدآورندگان دعوت می‌شود یک نسخه از آثار خود در موضوعات یادشده را حداکثر تا پایان اردیبهشت ۱۳۹۶ به نشانی دبیرخانه ارسال کنند.  
 
رشته‌های مورد نظر در این فراخوان شامل مقتل (تألیفی)، تصحیح، پژوهش تاریخی، پژوهش اجتماعی، پژوهش فرهنگی‌، پژوهش هنری، پژوهش ادبی، شعر، نوحه، ادبیات داستانی و نثر ادبی، نمایشنامه و تعزیه‌نامه، خوشنویسی، عکس، تجسمی، شعر کودک و نوجوان، داستان کودک و نوجوان،‌ گرافیک و تصویرگری کتاب کودک و نوجوان‌، ترجمه به فارسی و ترجمه از فارسی است.

نشانی دبیرخانه تهران، بلوار کشاورز، خیابان فلسطین جنوبی، بن‌بست سعیدی، پلاک ۲ است و کدپستی ۱۴۱۶۶۷۴۴۱۳ و صندوق پستی ۵۶۵۶-۱۴۱۵۵ و info@ashoorabook.ir در دسترس علاقه‌مندان برای ارسال آثار است.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به آدرس وب‌سایت ashoorabook.ir مراجعه کرده و یا با شماره تماس ۸۸۹۷۶۵۴۲ ارتباط برقرار کنند.

منبع: ایکنا

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار