برگزاری گردهمایی سالانه ستادعتبات عالیات در مازندران

گردهمایی سالانه ستادعتبات عالیات استان مازندران در شهرستان جویبار برگزار شد.
کد خبر: ۲۲۷۲۶۵
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۴ - 14February 2017

به گزارش دفاع پرس از مازندران، گردهمایی سالانه ستادعتبات عالیات استان مازندران در شهرستان جویبار برگزار شد.

سردار محمدحسین بابایی فرمانده سپاه کربلای مازندران در این گردهمایی  اظهار داشت: آنچه از عتبات امامان باقی‌ مانده حاصل تلاش نیاکان ما است زیرا از گذشته ایرانیان در ساخت عتبات عالیات نقش محوری داشتند.

وی افزود: در ساخت حرم اهل‌بیت(ع) کارها باید به نحو احسن پیش رود زیرا مضجع پاک ائمه مأمن و پناهگاه دلسوختگان آل الله است.

فرمانده سپاه کربلای مازندران با بیان این‌که ستاد عتبات باید بسیجی گونه کار کند گفت: نباید به کمک‌های مسئولان و دولت‌ها دل‌خوش کنند بلکه باید با مردم باشند زیرا مردم بهترین افراد در اقدامات خیر هستند.

سردار بابایی همچنین به نقش زنان در این ستاد اشاره و عنوان کرد: مؤثرترین افراد در جمع‌آوری کمک‌های مردمی و نذورات، بانوان هستند و ازاین‌رو نقش زنان در این ستاد باید بیشتر و برجسته‌تر باشد.

وی در پایان گفت: از زمان فعالیت ستاد عتبات عالیات در استان از سال 1383 تاکنون مردم مازندران 21 میلیارد تومان کمک نقدی و غیر نقدی به بازسازی عتبات عالیات ارائه کردند و امیدواریم این کمک‌ها بیشتر شود.

محمدحسن اصغری رئیس ستاد عتبات عالیات مازندران در گردهمایی سالانه ستاد عتبات عالیات استان مازندران در جویبار اظهارکرد:  ۲ میلیارد و ۴۱۱ میلیون تومان در ۹ ماه گذشته از سوی ستاد عتبات عالیات مازندران، جمع‌آوری شد که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، پنج درصد افزایش داشت که رتبه نخست کشور را به خود اختصاص داد.

وی تصریح کرد: دو میلیارد و 241 میلیون تومان وجه نقد و یک کیلو و 500 گرم جواهرات به ارزش 170 میلیون تومان جواهرات و کالا که در مجموع دو میلیارد و 411 میلیون تومان در 9 ماه گذشته از سوی این ستاد، جمع آوری شد.

رئیس ستاد عتبات عالیات مازندران با اعلام این که مردم مازندران از نظر نیروی کار نیز همکاری مناسبی با ستاد داشتند، خاطرنشان کرد: بیش از 1000 نیروی کار تخصصی برای بازسازی عتبات عالیات در مدت سال 83 تا 95 با این ستاد همکاری کردند و در اماکن مورد نظر حضور یافتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها