رییس مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور:

حرکت بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس رویکردی مبارک است

حجت السلام منتظری گفت: حرکت و نقش اداره کل حفظ آثار ونشر ارزش های دفاع مقدس در بحث انتقال ارزش های دفاع مقدس به نسل جوان و آینده ساز این مملکت بسیار حرکت مبارک و تاثیر گذار است.
کد خبر: ۲۲۷۳۴۷
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۵ - 15February 2017
به گزارش دفاع پرس از سنندج، رئیس مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور در دیدار با مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کردستان، اظهار داشت: انتقال ارزش های دفاع مقدس به نسل های سوم وچهارم انقلاب که دوران دفاع مقدس را درک نکرده اند در غالب در سهای دانشگاهی میتواند تاثیرات مثبت وزیادی را در پی داشته باشد.

حجت السلام منتظری گفت: از راه های موثر مقابله با هجمه های فرهنگی دشمن این است که ما وصیت نامه وزندگی نامه شهدا را برای نسل های جوان به درستی بیان کنیم تا جوان ونوجوان امروز ما بداند که چگونه یک جوان ونوجوان دوران دفاع مقدس برچه اساس ومعیاری به آن بلوغ فکری وعقلی رسیده است که بدونه اینکه امام خود را از نزیک دیده باشد به ندای رهبرش لبیک گفته وآگاهانه به میدان نبرد می شتابد واز خداوند شهادت در راه اولیا الله را طلب می نماید.

وی در ادامه ضمن اشاره به الگو سازی مناسب داخلی برای نسل جوان تصریح کرد:وقتی یک رزمنده  جوان هیجده ساله ازتمام آرزوها ونشاط جوانی برای رسیدن به هدفی  والاتر که همانا ایثار وجهاد در راه خدا است چشم پوشی می کند،  راه و روش زندگی  این رزمنده جوان میتواند الگوی مناسب وشایسته برای نسل جوان امروز ما باشد.

رییس مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور ضمن اشاره به جایگاه وتاثیر هنر در جامعه اظهار کرد: یکی از راه های موثر در ترویج ارزشهای دفاع مقدس استفاده از ظرفیت هنر در جامعه است چراکه باساخت یک فیلم مستند یا فیلم های دیگر وهمچنین برگزاری برنامه های فرهنگی وهنری در راستای ترویج فرهنگ ایثار وشهادت درجامعه می توان قدم های موثری یرداشت.

در ادامه سرتیپ دوم پاسدار مراد حسنی در خصوص اقدامات فرهنگی صورت گرفته در مجموعه اداره کل حفظ آثار کردستان مطالبی را  ارائه نمودند. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها