سخنگوی سپاه پاسداران:

قرارگاه حمزه و قدس در تامین امنیت مرزها موفق بوده اند/ اشتغال زایی مرزی در دستور کار سپاه است

سردار «رمضان شریف» با اشاره به امنیت بالای مرزها گفت: اشراف اطلاعاتی خوبی بر مرزها داریم و قرارگاه حمزه و قدس در تامین امنیت مرزهای غربی و شرقی موفق بوده اند.
کد خبر: ۲۲۷۵۱۶
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۱ - 15February 2017
به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، «سردار رمضان شریف»، سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت‌وگویی، درباره اقدامات سپاه در تامین امنیت مرزها می گوید:  ما مرزهای نسبتا طولانی داریم و از طرفی دشمنان ما حساسیت‌های ویژه‌ای روی مناطق مرزی ما دارند.

وی افزود: اولین کاری که سپاه باید انجام بدهد داشتن اشراف اطلاعاتی به مسائل مناطق مرزی است. دومین اقدام تامین استحکامات لازم برای کنترل مرزهاست و سومین کار توانمند سازی مردمی است که در جوار مرز زندگی می کنند.

سخنگوی سپاه پاسداران ادامه داد: یکی از پارامترهای امنیت پایدار حضور و شادابی مردم در مناطق مرزی است. مردم بهترین سنگرداران و مرزبانان کشور در همه ادوار تاریخ ایران بوده و خواهند بود.

سردار شریف با اشاره به اهمیت اشتغال پایدار در مرزها و خالی نشدن مرزها از سکنه برای امنیت پایدار گفت: طرح شهید شوشتری در شمال غرب و جنوب شرق کشور چند سال است که در دستور کار سپاه قرار گرفته است.

وی ادامه داد: ما در قالب پایگاه ها و  نواحی مقاومت نیروهای بومی را آموزش می دهیم و تلاش می کنیم که امنیت را به مردم منطقه واگذار کنیم و در کنار آن کارهای محرومیت زدایی و ایجاد اشتغال  را انجام دهیم.

سردار شریف طرح اشتغال و محرومیت زدایی از مرزها را جز موفق ترین طرح های سپاه پاسداران برشمرد و تصریح کرد: بعد از اجرای این طرح ها امنیت در مرزها به میزان قابل توجهی افزایش یافته است  .  اشتغال زایی از دستاوردهای خوبی بود که قرارگاه قدس و قرارگاه حمزه در جنوب شرق و شمال غرب آن را پیگیری و عملیاتی کرده است.

سردار شریف با اشاره به عملکرد بسیار خوب نزسا در مرزهای شرقی و غربی گفت : در طول این سال ها نزسا و سردار پاکپور لحظه ای را از انجام وظیفه غفلت نکرده است.

وی با اشاره به امنیت خوب مرزها در پایان خاطرنشان کرد: می توانیم بگوییم که امنیت مناطق مرزی ما که در گذشته مورد طمع دشمنان بود امروز در وضعیت بسیار خوبی است .

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار