همایش تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس در بیرجند برگزار شد

همایش تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس خراسان جنوبی با محوریت سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح و اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در بیرجند برگزار شد.
کد خبر: ۲۲۷۶۹۴
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۴ - 18February 2017
به گزارش خبرنگار دفاع پرس از بیرجند، محمد مهدی علی آبادی رئیس تامین اجتماعی نیروهای مسلح خراسان جنوبی در این همایش گفت: در کشور 700 هزار بازنشسته نیروهای نظامی وجود دارد که از این 6 هزار و 500 نفر در خراسان جنوبی حقوق خود را سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح استان دریافت می کنند.

وی افزود: 6 دفتر خدمات الکترونیکی سانا در شهرهای نهبندان، قاین، طبس، فردوس و دو دفتر در بیرجند وجود دارد که خدمات رفاهی ارائه می دهند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان جنوبی هم در این جلسه گفت: اقتصاد مقاومتی از تاکیدات مقام معظم رهبری است که باید خانواده های نیروهای مسلح در این امر پیشقدم باشند.

سرهنگ پاسدار علی قاسمی افزود: همه باید کمک کنیم تا توجه به اقتصاد مقاومتی در عمل نیز در جامعه نهادینه شود.

وی صبر و استقامت را از ویژگی های خانواده ایثارگران و شهدا دانست و یادآور شد: همه همدیگر را به صبر در مشکلات توصیه کنیم تا مانند دوران دفاع مقدس سرافراز باشیم.

سرهنگ قاسمی یادآور شد: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آمادگی دارد خاطرات همه رزمندگان را ثبت و ضبط نماید تا برای آیندگان مورد بهره برداری قرار گیرد.

در ادامه از 10 نفر از پیشکسوتان که در حوزه ثبت و ضبط خاطرات و اسناد رزمندگان دفاع مقدس با اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس همکاری داشتند، با اهدای لوح تقدیر و هدیه تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها