همت بلند سپاه در راستای محروميت زدایی مناطق محروم

به همت خيران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی 1600 بسته حمایتی بين دانش آموزان نيازمند و كم بضاعت مناطق محروم شهرستان خاش توزيع شد.
کد خبر: ۲۲۷۷۹۶
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۰ - 18February 2017

به گزارش دفاع پرس از زاهدان، به همت خيران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی 1600 بسته لوازم التحرير و نوشت افزار بين دانش آموزان نيازمند و كم بضاعت مناطق محروم شهرستان خاش توزيع شد و خنده بر لبان نيازمندان و محرومين اين شهرستان جاری و دغدغه تهیه لوازم التحرير و نوشت افزار آنان حل شد.

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه شهرستان خاش با بيان اينكه هدف از اين اقدامات تهيه نوشت افزار و لوازم التحرير دانش آموزان نيازمند است، اظهار كرد: تمامی هزينه اين بسته های حمايتی توسط خيران و نيكوكاران تامين می شود تا دانش آموزی به دليل نداشتن نوشت افزار از رفتن به مدرسه محروم نماند و بتواند به راحتی و بدون دغدغه تحصيل كند.

سرهنگ حسن فضلی خاطرنشان كرد: بيش از 1600 بسته نوشت افزار شامل كيف، مداد، پاك كن، دفتر، خودكار و ديگر نوشت افزار بين دانش‌آموزان نیازمند شهرستان خاش توزيع شده است.

وی با اشاره به توزيع لوازم التحرير در هفته های اخير بين دانش آموزان نيازمند اين شهرستان، گفت: اين اقدام برای چندين بار در اين شهرستان انجام شده كه خوشبختانه با اين اقدام خداپسندانه غنچه خنده بر لبهايی افراد نيازمند نشست و اين اقدام بارقه ای از اميد و آرزو در دل مردم نيازمند ايجاد كرد.

سرهنگ فضلی ادامه داد: سپاه در زمينه ها و عرصه های مختلفی همانند محروميت زدايی، كمك به بيماران صعب العلاج، اقتصادمقاومتی، كمك به نيازمندان، محروميت زدايی و غيره فعاليت مي كند كه توزيع لوازم التحرير به صورت رايگان بين دانش آموزان نيازمند و مستعد درسی يكی از اين اقدامات است كه نقش مهمی در آينده دانش آموزان اين خطه دارد.

وي با بيان اينكه ترويج و ترغيب ارزشهای انسانی بشر دوستانه و كمك به نيازمندان و فقرا يكی ديگر از اهداف توزيع لوازم التحرير است، خاطرنشان كرد: هرگونه ارائه خدمات به نيازمندان و مستضعفان با حفظ كرامت و تكريم انجام می شود.

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه شهرستان خاش گفت: رسيدگی به امورات نيازمندان همواره از تاكيدات رهبر معظم انقلاب اسلامی و دين اسلام بوده و رفع مشكلات فقرا و نيازمندان بايد همواره در دستور كار مسئولان نظام باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار