فرمانده سپاه کربلای مازندران مطرح کرد؛

تقدیم 37 شهید مازندرانی در دفاع از حرم اهل بیت(ع)

فرمانده سپاه کربلا مازندران با بیان اینکه اگر رزمندگان و شهدای مدافع حرم در راه دفاع از حریم اهل بیت نبودند اثری از حرم‌های معصومان نبود، گفت: استان مازندران در راه دفاع از حرم معصومان 37 شهید تقدیم کرده است.
کد خبر: ۲۲۷۸۶۳
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۹ - 18February 2017

به گزارش دفاع پرس از مازندران، سردار محمد حسین بابایی فرمانده سپاه کربلا مازندران امشب در دیدار با خانواده شهید مدافع حرم مصطفی زال‌نژاد در آمل با بیان اینکه شهادت نصیب هر کس نمی‌شود، اظهار داشت: شهدای مدافع حرم شایستگی کامل را داشتند تا به بالاترین مدال از سوی خداوند دست پیدا کنند.

وی با اشاره به اینکه شهدای مدافع حرم به مقام والایی رسیده و همنشین با شهدای کربلا هستند، افزود: شهدا و رزمندگان مدافع حرم از شجاع‌ترین افراد در راه مبارزه با دشمنان هستند و در راه عمل به آرمان‌های اسلام و انقلاب با توجه به عمل به دستورات الهی به استقبال شهادت رفتند.

فرمانده سپاه کربلا مازندران ارزش خون شهدای مدافع حرم را به میزان دو شهید دانست و گفت: این شهدا در گام نخست داوطلبانه دست به هجرت زده و در گام دوم مدافع حرم اهل بیت هستند.

وی با بیان اینکه اگر رزمندگان و شهدای مدافع حرم در راه دفاع از حریم اهل بیت نبودند اثری از حرم‌های معصومان نبود، تصریح کرد: استان مازندران در راه دفاع از حرم معصومان 37 شهید تقدیم کرده است.

سرداربابایی با اعلام اینکه امروزه در حال توسعه تشیع در دنیا هستیم، ادامه داد: این روزها مقام معظم رهبری  همه نقشه‌های شوم و محوری اجانب را از بین برده و پرچم جمهوری اسلامی ایران و فرهنگ شهدا در تمام دنیا بر افراشته است زیرا مردم کشورهای تونس، نیجریه، آسیای دور و آمریکای لاتین از فرهنگ شهادت و مقاومت مردم کشورمان درس می‌گیرند.

فرمانده سپاه کربلا مازندران با اشاره به اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی دشمن نقشه 10 ساله برای اجرای 78 در سر پرورانید، بیان کرد: دشمن برای 10 سال دیگر نیز به سراغ افرادی رفت که مدال نخست وزیر، یار امام و دیگر عناوین بر سینه داشتند.

این مسؤول اظهار کرد: در فتنه 88 افراد زیادی نقش‌آفرین بودند که خود را از انقلاب می‌دانستند هر چند عاملان این فتنه کماکان حاضر به عذرخواهی از مردم و اشتباه خواندن عمل‌شان نیستند.

سرداربابایی با اشاره به بیان طرح آشتی ملی از سوی برخی افراد با همکاری تعدادی از دولت‌مردان گفت: باید برای عدم منحرف شدن از مسیر مستقیم و رستگاری گوش به فرمان رهبر انقلاب بوده و همیشه تابع محض مقام ولایت فقیه باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار