لاریجانی در صحن علنی مجلس تاکید کرد؛

ایجاد ساز و کار مناسب برای رفع مشکلات مردم جنوب کشور

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در زمینه مشکلات مردم در شمال و سیستان و بلوچستان و خوزستان مقرر شد ساز و کاری ایجاد شود تا از بروز اینگونه مسائل جلوگیری شود.
کد خبر: ۲۲۷۸۸۵
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۰ - 19February 2017
تاکید بر ایجاد سازوکاری برای رفع مشکلات مردم جنوب کشور

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه اول اسفند) اظهار داشت: در چند روز گذشته نزولات آسمانی در کشور داشتیم، که باید خدا را شکر کنیم.

وی ادامه داد: با بارش نزولات آسمانی در مناطق شمالی کشور شرایط خاصی برای مردم به وجود آمد و در سیستان و بلوچستان و خوزستان نیز ریزگردها شرایط سختی را برای زندگی متعارف مردم ایجاد کرد، که نمایندگان و دولت تلاش‌هایی برای حل مشکلات مردم در این مناطق داشتند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بحث‌های مفصلی با معاون اول رئیس جمهور در این زمینه‌ها داشتیم، افزود: قرار شد با یک انسجام ملی برای حل و فصل مشکلات مردم در کوتاه‌مدت و بلندمدت برنامه‌ای در نظر گرفته شود که دیروز جلسه‌ای با حضور معاون اول رئیس جمهور و نمایندگان و بخشهای مختلف برگزار شد.

لاریجانی تصریح کرد: در زمینه مشکلات مردم در شمال و سیستان و بلوچستان و خوزستان نیز با رئیس جمهور بحث‌هایی شد که مقرر شد پشتیبانی جدی در این موضوع انجام شود و سازوکاری ایجاد شود تا از بروز اینگونه مسائل جلوگیری شود.

رئیس مجلس با بیان اینکه بنده از نمایندگان استان‌های شمالی، خوزستان، سیستان و بلوچستان که در این چند روز پیگیر موضوع بودند، تشکر می‌کنم، گفت: همچنان مشکلات ایجاد شده بحث مهم کشور است و پیگیر موضوع هستیم، تا نگرانی‌ها در چند استان مرتفع شود.

انتهای پیام/ 151
نظر شما
پربیننده ها