استاندار قم:

رویکرد مردمی موجب اثرگذاری بیشتر اردوهای راهیان نور می‌شود

استاندار قم و رئیس شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گفت: توجه به بعد مردمی اردوهای راهیان نور موجب اثرگذاری، پایداری و ماندگاری بیشتر آن می‌شود.
کد خبر: ۲۲۷۹۶۳
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۰ - 19February 2017

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از قم، سیدمهدی صادقی طی سخنانی در جلسه شورای هماهنگی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قم با محوریت اردوهای راهیان نور که شب گذشته در سالن امام جواد(ع) استانداری برگزار شد، اظهار داشت: راهیان نور از بهترین راه‌هایی است که می تواند فرهنگ جهاد و شهادت و ارزش های انقلاب اسلامی را به نسل های انقلاب و کسانی تاریخ انقلاب را بعضا فقط در کتابها دیده و یا شنیده اند، منتقل کند.

وی افزود: حضور جوانان و آحاد مردم در مناطق عملیاتی و مشاهده صحنه های کارزار از نزدیک وهمراه با روایت راویان دفاع مقدس که اطلاعات صحیح و دقیق آن دوران را بازگو می نمایند، در این دنیای متلاطم و پر افت و خیز امروز می تواند تاثیرات شگرفی داشته باشد بر فکر و اندیشه نسل های آینده داشته باشد.

رئیس ستاد راهیان نور استان قم با تاکید بر اردوهای راهیان نور گفت: اهمیت تصمیم گیری درباره موضوع راهیان نور فراتر از چارچوب های دولتی و رسمی است.

وی خاطرنشان ساخت: هر چقدر بتوانیم وجهه مردمی اردوهای راهیان نور را تقویت کنیم و با دخالت دادن بیشتر مردم، سهمی را برای آنان ایجاد نماییم، قطعا پایداری و ماندگاری آثار این اردوها بیشتر خواهد شد.

صادقی با تفکیک بین زائر اولی های اردوهای راهیان نور با دیگر زائران ابراز داشت: کاروان های باراولی ها به طریق اولی اولویت دارند که با بودجه مناسبی مورد پشتیبانی قرار گیرند و از آنها هزینه کمتری دریافت شود و لذا ضرورت دارد با یک آنالیز مناسبی برای این کار برنامه ریزی صورت گیرد.

رئیس ستاد راهیان نور استان قم همچنین با تقدیر از ساخت یادمان شهیدان زین الدین در دارساوین سردشت گفت: این حرکت، حرکتی جهادی و عاشورایی بود که به همت دوستان به انجام رسید و ان شاءالله مقبول درگاه احدیت و مورد رضای شهدا قرار بگیرد.

در این جلسه احمد حسینی مدیرکل حفظ آثار و دبیر شورای هماهنگ حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، یونس عالی پور دبیر کمیته راهیان نور این شورا، فرمانده سپاه استان و سایر مسئولان دستگاه های اجرایی و اعضای شورای هماهنگی حضور داشتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار