همایش راویان دفاع مقدس در استان مرکزی برگزار شد+تصاویر

با حضور جانشین فرمانده دانشگاه افسری امام حسین(ع) و جمعی از پیشکسوتان دفاع مقدس همایش روایان دفاع مقدس در اراک برگزار شد.
کد خبر: ۲۲۸۰۰۰
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۶ - 19February 2017
به گزارش دفاع پرس از استان مرکزی، سردار حمید اباذری دراین همایش که در سالن آمفی تئاتر اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی برگزار شد با اشاره به فرصت های پیش رو در راهیان نور اظهار داشت: اردوهای راهیان نور را می توان گنجینه ظرفیت های معنوی دانست که با برگزاری آنها می توانیم فعالیت های بزرگ معنوی و فرهنگی در جامعه انجام دهیم.

وی افزود: بیشتر شرکت کنندگان در این اردوها قشر جوان و نوجوان هستند که از طریق مدارس و دانشگاه ها در قالب اردوهای مختلف در ایام سال به مناطق جنگی و عملیاتی اعزام می شوند که می توان با فعالیت های مختلف فرهنگی تاثیرات مطلوبی را در فکر و اندیشه آنان گذارد.

جانشین فرمانده دانشگاه افسری امام حسین(ع) تصریح کرد: روایت کنندگان سیره شهداء در مناطق عملیاتی نقش های حساسی را بر عهده دارند و نحوه روایت آنها از خاطرات و وقایع هشت سال جنگ تحمیلی می تواند تاثیر ویژه ای را در مخاطبان و به خصوص جوانان داشته باشد.

در ادامه این همایش سه تن از پیشکسوتان و فرماندهان گردان های هشت سال جنگ تحمیلی پورقاسمیان، وفاییو اشتری با رویکرد استانی به تبیین نقش جهاد سازندگی، سپاه، بسیج، پدافند هوایی پرداختند .



نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار