با پیام سرلشکر جعفری؛

۴۱۵ مسکن مددجویان کمیته امداد در جنوب شرق کشور افتتاح شد‌

فرمانده کل سپاه پاسداران ‌۴۱۵ مسکن مددجویان کمیته امداد در جنوب شرق کشور را در منطقه سیستان به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح کرد.
کد خبر: ۲۲۸۲۴۴
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۶ - 20February 2017
به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، سرلشکر «محمدعلی جعفری» عصر امروز در مراسم افتتاح 415 واحد مسکن مددجویان که با مشارکت کمیته امداد امام خمینی(ره) و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی احداث شده اظهار داشت: خوشبختانه در سال‌های اخیر اقدامات بسیار خوبی توسط سپاه در زمینه محرومیت‌زدایی جنوب شرق کشور انجام شده که احداث مسکن برای مددجویان محروم از جمله این اقدامات است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: از مردمی که امروز این خانه‌ها را تحویل می‌گیرند درخواست داریم همه ما را دعا کنند تا بتوانیم با قوت به خدمت‌رسانی و محرومیت‌زادیی در کشور بپردازیم.

وی ادامه داد: البته حرکت سپاه در مسیر محرومیت‌زدایی از تاکیدات رهبر معظم انقلاب است و همه ما باید قدردان این نگاه ویژه ایشان به مناطق محروم کشور باشیم.

جعفری گفت: امیدواریم دولت‌ها به اهمیت این اقدامات توجه کنند و در این راستا با سپاه همکاری کنند؛ چرا که در صورت همکاری دولت محرومیت‌زدایی با سرعت و قوت بسیار بالایی پیش می‌رود و چنانچه دولت‌ها از این امور حمایت نکنند آسیب‌های آن متوجه نظام می‌شود.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: با وجود مشکلات متعددی که امروز در کشور وجود دارد از جمله تحریم‌ها، در صورتی که نگاه به درون داشته باشیم و به فعال‌سازی ظرفیت‌های درونی کشور بیندیشیم، آینده روشنی پیش روی نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد بود.

وی گفت: امیدواریم اقدامات سپاه در زمینه محرومیت‌‌زدایی در جنوب شرق به یک الگو برای ارگان‌های دولتی تبدیل شود و ما دیگر شاهد فقر و محرومیت در هیچ جای کشور نباشیم.

به گزارش تسنیم، پروژه‌های افتتاح شده شامل 150 خانه محروم در محدوده قرارگاه "شهید هراتی"(منطقه عمومی سیستان و جنوب خراسان جنوبی)، 80 خانه محروم در محدوده قرارگاه "شهید میرحسینی"(شهرستان‌های زاهدان، خاش و میرجاوه)، 80 خانه محروم در محدوده قرارگاه "شهید معمار"(غرب سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان و شرق استان هرمزگان)، 85 خانه محروم در محدوده قرارگاه "شهید فولادی"(شهرستان‌های چابهار و سرباز)، 20 خانه محروم در محدوده قرارگاه "شهید سجاد"(شهرستان سراوان) است.

منبع: تسنیم

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار