فرمانده سپاه ناحیه صومعه سرا:

پارک ساحلی «تولم شهر» میزبان دو شهید گمنام می‌شود

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان صومعه سرا با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر هشت سال دفاع مقدس و فرا رسیدن ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: پیکر پاک ۲ شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس در پارک ساحلی «تولم شهر» به خاک سپرده خواهد شد.
کد خبر: ۲۲۸۳۲۳
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۷ - 21February 2017

به گزارش دفاع پرس از رشت، سرهنگ پاسدار کیا عاشوری فرمانده سپاه ناحیه شهرستان صومعه سرا با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر هشت سال دفاع مقدس خصوصاً شهدای گمنام  و فرا رسیدن ایام شهادت بی بی دو عالم حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها اظهار داشت: همزمان با روز دهم و یازدهم اسفندماه «تولم شهر» میزبان دو شهید گمنام خواهد شد.

وی با بیان اینکه مراسم وداع با شهدا ۱۰ اسفند و مراسم تشییع و تدفین ۱۱ اسفند ماه در «تولم شهر» برگزار می شود، افزود: پیکر پاک این ۲ شهید گرانقدر  در پارک ساحلی «تولم شهر» به خاک سپرده خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه صومعه سرا با بیان اینکه تشییع شهدای گمنام صومعه سرا با شکوه خاصی برگزار شد به گونه ای که زبانزد عام و خاص بود، گفت: باید مراسم این دو آلاله گمنام هم با شکوه خاصی برگزار شود.

سرهنگ عاشوری با بیان اینکه فضای شهر را باید برای میزبانی از شهدا آماده کنیم، تصریح کرد: شهدا با مجاهدت های خود ثابت کردند که راه و رسم شهادت کور شدنی نیست و به عنوان مرّوجان حقیقی فرهنگ ایثار و شهادت الگوهای ارزشمند این گفتمان انسان ساز شدند.

وی با بیان اینکه در روزهای پایانی سال، فضای شهرمان معطر به عطر شهیدان می گردد، خاطرنشان کرد: در این فضای معنوی و روحانی و به منظور تجدید میثاق با شهیدان و یادآوری خاطره فراموش نشدنی شهدای همیشه جاوید، از همه عزیزان دعوت می شود تا بدرقه با شکوهی را شاهد باشیم.

گفتنی است شهرستان صومعه سرا در 25 کیلومتری غرب استان گیلان قرار دارد که در هشت سال دفاع مقدس 465 شهید، 157 آزاده و 1180 جانباز تقدیم انقلاب اسلامی ایران کرده است که پیش از این پنج شهید گمنام نیز در این شهرستان به خاک سپرده شده است.

انتهای پیام/    

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار