امام جمعه موقت تهران:

تلقین «ما نمی‌توانیم» بدترین نوع نفوذ است/ ولايت‌پذيری تنها راه تبديل شدن به قدرت منطقه

امام جمعه موقت تهران گفت: نفوذ امیرالمومنین را 25 سال خانه نشین کرد و حضرت زهرا(س) را به شهادت رساند. اما در صحنه مبارزه با نفاق ذوالفقار و زور بازو کار نمی کند، آنجا دست خیبر شکن از کار می افتد، چهره نفاق حرکت فرهنگی لازم دارد
کد خبر: ۲۲۸۳۶۷
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۰ - 21February 2017

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از یزد، آیت‌الله کاظم صدیقی صبح امروز در آیین اختتامیه کنگره شهید منتظر قائم، شهید شاخص کشور و شهید مبارزه با نفوذ، با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار داشت: حضرت زهرا (س) یک الگوی مقاومت و افشاگر چهره منافقین بود.

وی در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره شهید منتظر قائم ادامه داد: شهید منتظر قائم یک فرمانده مبارز به معنای واقعی بود که در راه مبارزه با نفوذ و نفاق به شهادت رسید.

وی با بیان اینکه گروه دیگر، نفوذی‌های قلم به دست و خبرنگار هستند که خبرهای خاصی را برای خالی کردن دل مردم و ناامیدی به جامعه می‌دهند، گفت: این گروه با ایجاد جنگ روانی به دشمن خط می‌دهند که بسیار پر خطر نیز هستند.

صدیقی با اشاره به اینکه در میان نفوذی‌ها و جاسوسان افرادی هستند که با استفاده از امکانات تبلیغی و شبکه‌های مجازی و ماهواره‌ها به ظاهر تبلیغ ولایت می‌کنند، تصریح کرد: پول این فعالیت‌ها از دشمنان تأمین می‌شود و جهت حرکت آن‌ها ضد ولایت است.

وی، گروه دیگر از منافقان و نفوذی‌ها را نفوذکنندگان فکری و اخلاقی که در صدد تغییر هویت افراد هستند، برشمرد و گفت: غرب روی این عده سرمایه‌گذاری کرده و آنها را برای پذیرش مسؤولیت‌های مهم در کشورهای اسلامی آماده کرده و گرچه ظاهرا رابطه‌ای با آن‌ها ندارند اما وقتی به پست می‌رسند، می‌بینیم سبک زندگی و اندیشه آن‌ها با اندیشه انقلابی و شهادت طلبی تفاوت دارد و ادبیات و گفتمان آن‌ها سکولاری و لیبرالی است و پایبندی به ولایت ندارند.

وی با تأکید بر اینکه در طول تاریخ با چنین خطراتی مواجه بودیم، عنوان کرد: از صدر انقلاب جاسوسان زیادی داشتیم و حتی در روزنامه‌ها نیز که توپخانه‌های فرهنگی بودند، جبهه انقلاب و ولایت را تضعیف می‌کردند.

صدیقی بیان داشت: روزنامه‌های زنجیره‌ای نیز امروز چنین هستند و تیترهای آن‌ها با رسانه‌های بیگانه یکسان است اما آنکه در غرب ساخته شده و در لباس انقلاب مقام و موقعیت می‌گیرد، با امکانات ضربه‌های کاری می‌زند که نمونه آن بنی‌صدر بود که چه فضاحتی را به بار آورد.

وی با اشاره به آیه «جاهد الکفار و المنافقین واغلظ علیهم و ماوهم جهنم و بئس المصیر» اظهار کرد: خدا در قرآن می فرماید: ای نبی مکرم با کفار و منافقین جهاد کن و جهاد تو باید غلظت باشد. پیغمبر اکرم مامور بودند در دو جبهه جنگ کنند و با دو گروه با غلظت برخورد کنند. میدان کارزار جای تسامح و تساهل نیست، جای عقب گرد و لبخند زدن و دست دادن نیست، جنگ جنگ است.

وی تاکید کرد: نفوذ امیرالمومنین را 25 سال خانه نشین کرد و حضرت زهرا(س) را به شهادت رساند. اما در صحنه مبارزه با نفاق ذوالفقار و زور بازو کار نمی کند، آنجا دست خیبر شکن از کار می افتد، چهره نفاق حرکت فرهنگی لازم دارد. تابلو کردن مظلومیت لازم دارد، در هم شکستن استخوان های فاطمه(س) را لازم دارد.

 

وی با اشاره به مظلومیت شهید بهشتی بیان داشت:آقای بهشتی یک مجتهد جامع الشرائط بود، اما جریان نفاق آنچنان این شهید را منزوی کرده بود که حتی ایشان را در برخی نهادهای انقلابی ما راه نمی دادند.  نفوذ بسیار خظرناک است و ضربه کاری می زند.

وی با ترسیم شرایط کنونی مقابله دشمن با نظام اسلامی اظهار کرد: ما امروز از انواع نفوذها مواجه هستیم. هم کسانی که در غرب تربیت شده اند و امروز در مملکت ما سمت دارند، اثر گذارند. هم جوسازانی که قلم دارند، امکانات دارند، روزنامه دارند، شبکه های مجازی دارند. همچنین اسلام آمریکایی و اسلام لندنی در کشور فعالیت دارند، همچنین نفوذی هایی داریم که اسرار مملکت را به بیگانه می فروشند.

صدیقی ابراز داشت: یزد در اهتزاز پرچم ولایت جز استان های شاخص بوده و یکی از برجسته ترین مروجان ولایت شهید آیت الله صدوقی بود. مجتهد بود ولی زیر پرچم ولایت بود. با ولایت بی چون و چرا همراه بود. در سایه امام بود، در عرض امام بود و امام خورشید بود و این شهید محراب ماه خورشید بود.

وی با تأکید بر اینکه چهره نفاق به این زودی برملا نمی‌شود و به اشک و مظلومیت نیاز دارد، اظهار داشت: جریان نفاق در صدر انقلاب به قدری شهید بهشتی را منزوی کرده بود که حتی در برخی نهادها شهید بهشتی را برای سخنرانی راه ندادند در حالیکه او حکیم بود و به معنای واقعی کلمه عالم و صاحب‌نظر و عنصر اخلاقی بود و تجربیات متعددی داشت و دارای سیرت و صورت پاک بود.

امام جمعه موقت تهران، ولایت‌پذیری اصلی را با ولایت‌پذیری مصوب مجلس متفاوت خواند و تصریح کرد: ولایت‌پذیری مصوب مجلس را همه دارند حتی زرتشتی‌ها اما ولایت‌پذیری اصلی را همه ندارند که به فرموده پیامبر هرکس پشت سر حضرت علی(ع) قرار گیرد ولایت‌پذیر است که فاطمه زهرا (س) در هر شرایطی پشتیبان حضرت علی‌ (ع) بود.

وی، ولی‌فقیه را حجت خداوند برشمرد و عنوان کرد: ملت ما در دوران دفاع مقدس به خاطر عشقی که به امام داشتند و جوششی که از عمق وجود برای امام بود، محشری در دفاع مقدس برپا کردند و رزمندگان ما در برابر نفوذ دشمن حتی داوطلبانه به روی مین می‌رفتند که اینگونه ولایی بودن نفوذ نو بر دل‌ها است و اگر این رویه ادامه داشته باشد، همواره پیروزیم که هم کشته شدن دشمن و هم به شهادت رسیدن ما پیروزی محض است.

صدیقی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در جنگ فرهنگی هستیم، گفت: برخی با شعار اعتدال، انقلابی‌ها را از گردونه خدمت خارج کردند و این بدترین جنایت برای کشور و نوعی نفوذ فرهنگی است.

وی اضافه کرد: اگر بخواهیم قدرت منطقه باشیم و از دو دستگی و تفرقه در کشور جلوگیری کنیم، باید ولایت‌پذیری داشته باشیم و با الگوگیری از حضرت‌ زهرا (س) به عنوان یک رزمنده در مقابله با نفوذ برای اقتدار ایران اسلامی گام برداریم.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها