نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

استکبار جهانی هرگز از دشمنی با ملت ایران دست بر نمی دارد

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: استکبار جهانی هرگز از دشمنی با ملت ایران دست بر نمی دارد.
کد خبر: ۲۲۸۷۳۴
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۶ - 23February 2017

به گزارش دفاع پرس از بیرجند، آیت الله سیدعلیرضا عبادی شب گذشته در یادواره شهدای مهندس که در بیرجند برگزار شد، اظهار داشت: باید ظالم و ستمکار را سر جایش نشاندٰ.

وی افزود: هرچه در مقابل ستمگران و مستکبران ضعیف عمل کنیم دشمن قوی تر خواهد شد بنابراین باید با ستمگر تا هنگامی که ریشه فتنه ها از بین برود،‌ مبارزه کرد.

نماینده ولی فقیه به ایستادگی ملت در طی 38 سال بعد از پیروزی انقلاب اشاره کرد و گفت: تنها جرم ملت ایران این است که در مقابل دنیای غرب و شرق ایستادند و گفتند که ما باید مالک کشور خود باشیم.

آیت الله عبادی با تاکید بر اینکه استقلال و عزت امروز مرهون جانفشانی شهدا، جانبازانٰ، ایثارگران و آزادگان است، گفت: باید حواسمان باشد که در دشمن شناسی کم نیاوریم و فریب دشمن را نخوریم.

وی افزود: استکبار جهانی هرگز دست از دشمنی با ملت ایران و جمهوری اسلامی بر نخواهد داشت آنها می خواهند انقلاب اسلامی ارزشها، عزت و استقلال خود را از دست بدهد.

آیت الله عبادی جوسازی های دشمنان در حمله به این کشور را مضحک توصیف کرد و گفت: گاهی برخی از دولتمردان در داخل هم حرف های دشمن را می زنند و این یعنی نفوذ.

وی با بیان اینکه دشمن 38 سال است با مردم و انقلاب اسلامی ما می جنگد، افزود: امروز عناصری در لباس مسئولین هستند ولی، حرف دشمن را می زنند باید دقت کرد که دشمن درون از دشمن بیرون خطرناک تر است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار